-Helen- Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 hehe, er litt fustrert. Er bare 1 dag på overtid, men fytti grisen.....jeg vil føde snart:) flere som vil ? merker ikke en shit heller, så d er jo greit nok har 2 cm åpning og er moden, men tror denne jenta mi liker seg inni magen, vil ikke ut helt enda
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Jeg vil også føde... Har 6 dager igjen jeg da.... men jeg er klar...
aeta mamma for første gang:) Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Berre en dag overtid eg og. Kjenner til følelsen din. Å føde virka plutselig meir fjernt enn nokon gong. Skal forresten ha jente eg og:-)
Hermine. Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Gå på akupunktur i morgen! Da er det stooor sjans for at bebisen kommer innen to døgn! :-)
Bjørnen Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Ikke jeg heller. Femte dagen på overtid, nå. Skal på overtidsvurdering på fredag, for å slippe å gå tre uker over som sist. Da trodde jeg at jeg ikke var gravid allikevel, men hadde en svulst eller noe i stedet!
Acapantus Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Er ni dager over, og er ganske lei ja. Har ingen tegn til at noe skal skje heller. Skal til jordmor i morgen og får vel bestilt overtidstime da. Huff, tre uker over hørtes ikke bra ut! Har vært til modningsakupunktur og vurderer i gang settings hos akupunktør hvis ikke sykehuset vil sette igang før det har gått tre uker. Håper han kommer før det går så langt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå