Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei siss!!

Lenge siden sist nå, men jeg har fått med meg at du fikk besøk av TR denne måneden du også... Kjedelig da. Følte meg overhodet ikke gravid denne pp, kjente ingen symptomer om jeg kjente godt etter engang. Nå tror jeg at min EL kommer til helga så da er det bare å kjøre på og håpe det beste igjen... Sett noe til tyrjenta da? Er hun blitt gravid eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei

unnskyld at jeg leser 'andres' innlegg, men lenge siden jeg har sett deg her inne så bare måtte...jeg er ikke så aktiv her, man blir litt metta liksom.

ikke gravid jeg heller:( kjipt at vi må vente så lenge da

ikm på søndag, men sier at jeg ikke vil være gravid nå, for da får barnet bursdag i sommerferien, og det er visst ikke noe gøy sier de som vet det...hi hi

ellers får jeg bare mer og sterkere pms tegn. akupunktøren min er fornøyd.

ikke gidder jeg teste lenger, bare ser om tanta kommer.

jeg tror det at man rett og slett bare 'vet' at man er gravid den gangen det skjer.

så vi får fortsatt bare krysse det vi har

lykke til videre

Skrevet

hei på deg! lenge siden jeg har sett noe til deg og, så derfor fant jeg ut det ikke var noe vits å forsøke å rope på deg. Trodde du hadde forsvunnet videre jeg. Er innom av og til jeg, men ikke alltid jeg skriver noe. Lykke til til deg på søndag! jeg må vente til 24/11....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...