Gå til innhold

Oktober: Kan noen svare meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skjønner at vi blør ei stund...da må jeg vel vente at det fortsetter.

 

1. Men, det jeg lurer på er om stingene kan gjøre at vi klør litt? Eller kan det være sopp? Det klør liksom inni kjeden...

 

2. Jeg har fremdeles vondt i magen og ryggen, akkurat som om barnet er inni magen og trykker nedover. Hvor lenge vil det være slik? Er det normalt? Jeg er 1,5 uker etter fødsel.

 

3. Har fremdeles etterier, eller mensensmerter og må ta smertestillende av og til. Kan det stemme?

 

Håper noen kan svare meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. har hørt at det skal klø litt ja! tenkte å spørre om det selv, for jeg klør også inni skjeden også...Håper det skal være slik da. Gleder meg til 6 ukers kontrollen :D

2. jeg har ikke den trykkingen så du snakker om...men av og til føler jeg noe skal komme ut der nede, men er ikke vondt, bare rart!

3. Mange som har etterrier, så tror det er normalt at du har det slik!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ja, sting kan gøra ont o klø en bra stund efter førlossningen. Spec. om du har fått sy invændigt. Att det klør e som regel før att det leger. Jag fick besked om att sætta mig i ett bad med grønsåpa før att det skulle bli bættre. Fick sys in o utvændigt med førsteman. Inget nu på andrakvinna :-)

 

2. Ja o nej samtidigt. Att du har super ont o før mkt tryck, låter inte sunt. Men vanligt tryck ner o vondt e vanligt. Spec. om du bara e 1,5 efter førlossningen. Magen ska ju stællas tillbaka o saker ska på plats.

 

3.Ja.. hade mkt etterier med førsteman. Fick då veta av min jordmor att man kan ha det upp till två mnd efter førlossningen. Nær livmodern drar ihop sig gør det lite ont. Ett bra tips e att lægga sig på magen o kænna livmodern bli lite hård.. då drar den ihop sig o arbetar ut blod o det som ska ut lite fortare. Kan gøra lite små ont.. men då slipper man problemet fortare.

 

Lycka till o hoppas att det blir bættre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...