Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er alene og trenger barnevakt av og til med jobben og ellers. har ikke mange jeg kjenner her som kan, så jeg hengte opp lapp.

noen dager siden ringte en mann og så han var interessert. ved å søke på nummeret i gule sider og se på skattelister (gamle) ser jeg at han trolig er 30 år, og bor nokså nær oss. han kommer i morgen for å snakke med oss. sjansen for at det er noe rart med han er minimal, men likevel tenker jeg litt forskjellig.

men jeg har også hatt jenter på 15-17 år før som barnevakt, og jeg vil gjerne ha en som er voksen, siden jeg har 3 barn (kan bli litt mye for ungjenter). og jeg har stolt på de uten å kjenne de. damer kan jo være "slemme" de og... han er lærer sier han. det kan jeg sikkert finne ut om er sant. da har de vel vandelsattest og?

hvordan skal jeg spørre han ut, uten å bare virke mistroisk, men samtidig være trygg? hvis han ikke har vært barnevakt "fast" før, hva slags ref. skal jeg spørre etter? ungene er i alderen 3-8 år, og de eldste vet å si om de synes noe ikke er riktig, og passer på minsten

han er første som har ringt (bortsett fra noen som ikke kunne nesten noe norsk) og lappen har hengt lenge, så det er ikke så greit

noen med gode tips om hvordan jeg skal gå frem....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7001344-mannlig-barnevakt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...