Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 ikke særp, men fredrikstad, og det er jo ikke så langt unna:)
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 hehe, fredrikstad er stedet:) Hvor langt er du på vei da go mamman? Gøy å se at vi er flere her inne fra samme sted:)
Go`mamma`n... Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Jeg er 15+6 i dag. Et par timer fra 16 fullgåtte:-) Nesten like langt vi da.....
mamman til sander og mathilde Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Jeg er fra Sarpsborg.... Hvor i Sarpsborg er du fra??? Alder???
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Ja det er vi:) Har du noen barn fra før? Selv har jeg en datter på 41/2, og vi venter jente nr to:) Har du vært på ul enda?
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Det er ble jo reine fredrikstad siden:)
Go`mamma`n... Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 Vi har en sønn som fylte 4 år i oktober. Har time til ul den 27. nevember, gleder oss til det, ja. Var det på SØF at du fikk greie på kjønnet? Forrige svangerskap ville de ikke si det, så vi bestilte time på Volvat- der sa de det:-) Håper de ser kjønnet:-)
ceso Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 er fra fredrikstad jeg da, men det er jo bare noen svinger og en bakke eller to fra hverandre!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 jeg er ikke fra f.stad...heldigvis..hehe...neida..jeg er fra sarp!!!=) hei alle....:-) så morro
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 8. november 2006 #13 Skrevet 8. november 2006 Vi har en datter som ble 4 år i mai:) Ja, vi fikk vite hva det ble på søf:) Hun tok seg god tid, og det var virkelig en opplevelse.. Med førstemann ville vi ikke vite det, men denne gangen klarte vi ikke å holde oss.. Men hadde det litt på følelsen siden jeg har akkurat det samme svangerskapet som sist.. Får håpe at de ser det, så dere slipper timen på volvat.. Men i steden for den er det jo like greit å bestille en 3d ul i moss i steden nesten.. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå