Gå til innhold

Noen fra Særp her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke særp, men fredrikstad, og det er jo ikke så langt unna:)

Skrevet

Fredrikstad her oxo........

Skrevet

hehe, fredrikstad er stedet:) Hvor langt er du på vei da go mamman?

Gøy å se at vi er flere her inne fra samme sted:)

Skrevet

Jeg er 15+6 i dag. Et par timer fra 16 fullgåtte:-) Nesten like langt vi da.....

Skrevet

Jeg er fra Sarpsborg....

Hvor i Sarpsborg er du fra???

Alder???

Skrevet

Ja det er vi:) Har du noen barn fra før? Selv har jeg en datter på 41/2, og vi venter jente nr to:) Har du vært på ul enda?

Skrevet

Det er ble jo reine fredrikstad siden:)

Skrevet

Vi har en sønn som fylte 4 år i oktober. Har time til ul den 27. nevember, gleder oss til det, ja. Var det på SØF at du fikk greie på kjønnet? Forrige svangerskap ville de ikke si det, så vi bestilte time på Volvat- der sa de det:-) Håper de ser kjønnet:-)

Skrevet

er fra fredrikstad jeg da, men det er jo bare noen svinger og en bakke eller to fra hverandre!!

Skrevet

jeg er ikke fra f.stad...heldigvis..hehe...neida..jeg er fra sarp!!!=) hei alle....:-) så morro

Skrevet

Vi har en datter som ble 4 år i mai:) Ja, vi fikk vite hva det ble på søf:) Hun tok seg god tid, og det var virkelig en opplevelse.. Med førstemann ville vi ikke vite det, men denne gangen klarte vi ikke å holde oss.. Men hadde det litt på følelsen siden jeg har akkurat det samme svangerskapet som sist..

Får håpe at de ser det, så dere slipper timen på volvat.. Men i steden for den er det jo like greit å bestille en 3d ul i moss i steden nesten..

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...