Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Er det bare bra å ha masse kynner, burde jeg være glad? I går telte jeg hvor mange kynner jeg hadde fra jeg stod opp klokka 10 til jeg kom hjem fra jobb og la meg klokka 23, kom til 33, er det normalt mange? Føles mye ut iallefall. Er det innbildninger eller blir man sliten av det å ha kynner? Har legetime den 20, er så mange dager å gå å lure.. Jordmor sa på sist kontroll sa at kynner var helt naturlig og det er livmoren som forberedet seg til fødselen(å det er da bra?) Unnskyld for et litt uoversiktelig innlegg med mange spørsmål på en gang(og sikkert noen skrivefeil) Er førstegangs og i uke 28
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Kan jeg spørre om hvorfor du signerer med anonym anonym? Spm ditt er jo ikke noe man trenger å være anonym for å legge ut tenker jeg på Hadde vært hyggelig med et litt mer personlig nick så man kan bli kjent med deg, om alle signerer anonym så er det ikke lett å vite hvem man har svart før og hvem man har lyst til å snakke med igjen og sånt:)
Mor Monsen Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Dette lurer jeg på og! Har også så masse kynnere som du skriver. Er 28+4 i dag. Spurte jordmor da jeg var der sist, og han sa at det var ingenting å være redd for så sant ikke fødselen startet. Han sa det var helt naturlig (livmora som trener). Sitter likevel og lurer på om det er noe bra å ha så mange kynnere i løpet av en dag... Føler nesten jeg hele dagen er en stor kynner :-/ Blir sliten og støl jeg... Håper noen andre har gode forklaringer/svar :-)
2_TETTE Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Det er greit så lenge de gir seg og ikke er vonde. Mine blir noen ganger vonde og slipper ikke taket. Da må jeg legge meg ned og ta det med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå