Gå til innhold

Jeg går på sykehusdietten og har spist alt jeg kan av suppe og alt i dag men har skikkelig vondt i hodet nå..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken dag er du på??

En ting som også er viktig å huske...denne dietten renser kroppen og det kan medføre en del symptomer... Når kroppen din pluttselig ikke får det den er vant til av mat kan den reagere... Min mor har migrene...og spiser mat som fremkaller migrene til tider..som ost, melk sjokolade kaffe osv. Når hun begynnte på et annet kosthold som var migrene vennlig lå hun i hodepine/migrene i nesten en uke fordi kroppen hennes reagerte når den ikke fikk det den var vandt til!

Når kroppen din er vandt til å få en type mat ( som er usunn eller ikke) og du plutselig begynner på en diett hvor du kutter av at av det kroppen er vandt til å få så kan du få en del ulike reaksjoner..

Jeg selv ble svimmel i begynnelsen av sykehusdietten...tror det var fordi kroppen ville ha sukker(sjokolade osv)...men fikk det ikke. Etter 3. dagen gikk det over :o)

Men om du er bekymret bør du kanskje ringe en lege å høre. Kanskje denne dietten ikke er noe for deg.

Lykke til og god bedring :o)

Hei!

Jeg opplevde og å ha hodepine når jeg gikk på sykehusdietten, men det var kun de 2 første dagene. Det er klart at det er en tilvenningsak for kroppen å plutselig ikke få sukker og alt annet man hiver i seg. Så det går nok over. og husk å drikk MASSE vann for suppa er jo vanndrivende, og man mister mye veske. Så det kan og være en årsak...kanskje???hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...