katty Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Nå har jeg endelig tatt mot til meg å satt inn kobberspiral. Jeg har lest masse om det og blitt kjempe skremt. Men jeg overlevde veldig fint:o) Det var på langt nær så vondt som jeg trodde. Det kjenner ut som litt kraftig menssmerte, og det en kort tid så er den på plass. Helt greit. Ikke farlig. Ubehagelig, ikke vondt!!! Vi føder da barn. Det verste var vel at jeg var nervøs...skjønner ikke hvorfor jeg var det. Dette kommer jeg ikke til å grue meg til igjen. Jeg ville bare dele min erfaring med dere tilfelle noen av dere gruer dere og utsetter det sånn som jeg gjorde:o)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Jeg signerer deg 100%. Jeg fikk satt inn min i dag. Og dette var overhodet ikke noe å grue seg. Jeg skjønner ikke at jeg utsatte dette så lenge. Jeg har ørlite mensmurringer nå, og blør litt, ellers er det ingen ting å klage på.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 enig.. ikke vondt men litt mens murring her å.. ble litt uvell , men det er helt sikkert pga at jeg grudde meg.. et spm. bare blødde der lenge etter??
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Anonym over her: Jeg blødde en del samme kveld, brukte bind. Så brukte jeg truseinnlegg et par dager før det gav seg helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå