Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Jenta mi er 4 1/2 år og eeeelsker kluten sin.Hun har den i senga om natta. Nå er vi blitt enige om å gi den vekk til nissebarna på julaften... Hva synes dere?På tide,ikke sant? Eller skal jeg la henne ha den om natta til hun slutter selv?Ikke noe å stresse med,liksom?
mamma til 3 Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Det er jo ikke like "viktig" å slutte med sutteklut som med smukk, for den ødelegger jo ikke tennene eller noe annet, men det er liksom litt dumt å være avhengig av noe når hun etter hvert skal overnatte hos en venninne i klassen... Min sønn var innmari glad i sutteklutene sine, men han ville gjerne ha dem når han så på film og sånt også, og jeg ble så innmari lei av å løpe huset rundt for å lete etter dem når han skulle sove. Derfor ble det en brå slutt ved 3 1/2 års alder. Da sa jeg at jeg sendte dem til julenissen, så han kunne gi dem til noen babyer som trengte dem. Vet ikke om han ville sluttet selv på lenge enda, men han spurte bare etter dem første natta, og så var det greit. Tror nesten han ble litt overrasket selv over at han kunne sove uten.
❤lille stjerne❤ Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Søsteren min brukte sutteklut kjeeempelenge. Det er jo ikke skadelig for tennene eller noen ting, så noe stort problem var det ikke. Hun var veldig glad i den og hun fikk lov å ha den så lenge hun ville, men etter 2 års alder måtte den bo i sengen, ikke være med rundt omkring. Så hadde hun den liggende der til interessen forsvant av seg selv, uten noen problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå