Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reagerte på at jeg enda ikke hdde fått inkalling til journalskriving. Er i uke 34. Ringte derfor til sykhuset for å spørre. De hadde strøket meg fra fødelista!

På grun av fare for ryggmargsbrokk måtte jeg ta UL på riksen. (Alt var OK) Derfor avbestilte jeg UL på mit vanlige sykehus. Jommen hadde de slettet meg fra alle lister. Nå skulle de forsøke å få meg inn igjen. Skal ringe igjen i morgen for å høre hvordan det går. De finner vel en plass får jeg tro. Hvis ikke får jeg bare møte opp og være sta. Ikke serlig fristende, men ungen kommer vel uansett hva som står i papirene til sykehuset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare så du vet det; dersom du kommer inn som fødende kan de UANSETT ikke nekte å ta deg imot..

Men skjønner godt at det greit å ha papirene i orden..

Lykke til!

Skrevet

Innkalling til journalskriving? Er dette noe alle får??

Når får man det??

Skrevet

lurer jeg også på...har jeg aldrig hørt om..

Skrevet

Skulle tydligvis fått time da jeg skulle ha vært på UL. Forrige gang fikk jeg et brev ca uke 25. Timen er ca en mnd før termin.

Skrevet

har tremin om 11 dager jeg..skal føde i tr.heim...er jeg glemt da eller..huff

Skrevet

Aner ikke hvordan det er der, men i Osloområdet er det vanlig.

Skrevet

Journalskriving ??

Dette er andre barnet mitt - jeg føder på Ullevål nå også, og har aldri hørt om journalskriving ?!?!

Skrevet

Hørt sånn tull... ja nåkka skal det nu vær... håpa alt går i ordn i go tid før fødseln ;D

Klem

Skrevet

Har forstått det slik at dersom man tar vanlig ul her i stavanger på sykehuset, så fyller de ut papirene der og da. Men jeg gikk en annen plass og tok ul, og da ville de ha meg inn på sykehuset ca 1 mnd før termin for å fylle ut nødvendige papirer før fødsel. Dette skal visstnok være for at jordmødrene skal ha bedre tid til oss når vi er i fødsel, enn å sitte å fylle ut ein hel haug med papirer. Var inne på fødeloftet på sus nå på fredag, og det var mange papirer som skulle fylles ut.

Kanskje dere som ikke har hørt om dette, har tatt ul på et sykehus og de fylte ut papirene samtidig?

Skrevet

De fylte ikke ut noen papirer da jeg tok ul på ahus, bortsett fra de vanlige ul-papirene som jeg fikk med meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...