Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Min datter er 5mnd. Hvor lenge må jeg koke vannet til mme, drikke osv? Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Jeg sluttet å koke vannet når sønnen min var 3mnd. Men om du tenker på varmtvann til å blande ut mme, så brukte jeg bare vannkoker.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Så de kan få vann rett fra springen nå? Uten å koke? Kan fint bruke kaldt vann til mme for jeg varmer det uansett i mikroen til passe temp.. Trodde vi måtte koke i fler mnd til jeg.. Sjokka her nå. hehe Hva gjør dere andre?
palia Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 jeg sluttet også å koke vannet da hun var rundt 4 mnd. gir kaldt vann fra springen, hun begynte å ligge å sleike på gulvet og alt annet hun kom over så da tenkte jeg at hun tålte nå litt bakterier....
tvilling73, 05/07 Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Min datter er 10 mnd og jeg koker vannet fremdeles. Har av og til i kaldt vann for å få den fortere temperert.. Har tenkt litt på disse små som har fått ecoli ved å drikke infisert vann. De har sikkert drukke det fra springen... Ellers putter hun mye i munnen så for den del minsker vel faren. Jeg kokte flasker å alt til hun var 6 mnd
Sina73 Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Jeg koker det ennå. Han blir straks 6 mnd.
3godklumper Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Min sønn er 5 mnd. Jeg har gjerne vann klart i vannkokeren, ellers tar jeg fra springen... Tåler jo det nå synes jeg. Men så har også vi eget renseanlegg på vannet. Tror jeg kommer til å koke enn stund til, men er jeg borte eller mangler kokt så oytt pytt.. Har også brukt Imsdal i mangel på annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå