Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Vi skal begynne på slankesuppe imorgen.. BAre lurer på om det er noen med erfaring her? Vet jo at mosjon og kosthold funker best,men har litt ekstra å ta av oss..Det er en 7 dagers diett..?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Jeg skal opgså begynne på den i morgen,blir spennende å se om det virker;)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 hørtes interessant ut!! hva er det??
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 www.slanketips.piczo.com (gå inn på dietter) Sykehusdietten:)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Må ikke gå på den om du ammer!
Bonusmamma13 Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Begynte på den idag.. Suppen er faktisk veldig god. Den er tydeligvis meget vanndrivende så vær forberedt på å løpe ofte på do..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Jeg er den anonyme som svarte:) Jeg ammer ikke.Hadde jeg gjort det hadde jeg såklart ikke begynt på denne "kuren" ) Driver å koker suppen nå,har prøve smakt.Den virker veldig god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå