2_TETTE Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Hei Er mitt andre svangerskap på kort tid, så denne gangen kom kynnerne tidlig. I det siste har de blitt lange,hard og vonde på slutten av dagen på jobb, så jeg må legge meg ned for at de skal slutte. jeg liker jobben min godt så vil gjerne jobbe så lenge jeg kan. Men i dag hos legen ble jeg sykemeldt 40% så jeg skulle få to dager i uka og bare ligge og hvile mens minsten er i barnehagen. tror det vil gjøre godt. Fler som har det sånn?
smillamilla Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 hei! jeg har og mange vonde kynnere for tida.. JM mente at jeg burde sykemelde meg litt en stund, men prøver denne uken også.. tar det litt roligere på jobb bare! prøver iallefall.. er 23 uker og litt redd for å bli sykemeldt allerede både pga at jeg kun har vikariat og jeg er redd jeg skal bekymre meg for masse når jeg blir gående hjemme.. Men jeg får se hva jeg gjør!
snartmammapåny Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 hvor langt er du på vei?? Jeg er og sykemeldt pga kynnere. Har hatt en uke med 100% sykemelding, nå skal jeg ha to uker med 50%.. Har ikke hatt noe særlig med kynnere etter jeg begynte å roe ned jobbingen. Så håper de har roet seg for godt;) Regner med å trappe opp jobbingen om et par uker... håper ikke de kommer tilbake igjenn...ialelfall ikke så kraftigt.. Jeg er forresten i uke 20..fikk kynnerne i uke 18
2_TETTE Skrevet 7. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2006 Takk for svar jenter. Jeg er 22 uker på vei og fikk kynnere for 3 uker siden ca. Jeg jobber som lærer i 1.klasse og kan liksom ikke ta det med ro på jobben en dag:) Det er fortsatt 20barn som skal ha masse oppmerksomhet,lære nye ting og ikke minst kle på seg svære dresser og store sko og ta over her og der:) Koser meg jo med de, men merker kynnerne når det bli mye.. Jeg skal prøve å jobbe 60% og tror ikke jeg kommer til å jobbe noe mer enn det.
Elias og Kristians mamma Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 jeg er i uke 25 og har også en del kynnere - særlig når jeg blir stresset, noe jeg blir ganske ofte med en 2 1/2 åring som skal i bhg og vil først klare alt selv, før jeg skal på jobb som lærer med 25 2.klassinger. de er ikke veldig vonde, men det er ubehagelig. fortalte til legen at jeg hadde en del kynnere og han sa bare at det var bra.... ikke noe om at jeg burde slappe av eller noe. er kynnere "grunn nok for å bli sykemeldt"?
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Hei! Jeg er 100% sykmeldt pga sterke og vonde kynner. Har vært på sykehuset pga det. Mine kommer også ofte. Når jeg går mye, løfter eller bøyer meg. Jeg må også legge meg ned for å få dem til å slutte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå