Gå til innhold

Kjenner alle liv? (uke 19)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dere det? Alle sammen?

Med forrigemann kjente jeg liv på utsiden i uke 20 og såvidt jeg husker kjente jeg liv inni meg noen uker tidligere.

Men denne gangen kjenner jeg ingenting :( Har nettopp vært på ultralyd, så vet det er liv, men vil så gjerne kjenne litt også....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har kjendt liv siden ca uke 18 jeg ;)

ta det med ro..det kommer nok til deg også skal du se :)

Skrevet

Hvis du har et rolig barn i magen og du feks har morkaken liggende på forsiden i tillegg så demper den for de spark som måtte komme den veien.. Da kjenner du ikke så mye.. Håper knøttet snart gir deg noen gode spark da, sånn at du slipper å gå og vente sånn...

Skrevet

Har akkurat begynt å kjenne, og i dag tidlig er jeg sikker på at jeg hadde en kynner! Magen ble knallhard like under navlen, var helt merkelig. Er 18 uker.

Skrevet

Første gang jeg var sikker på at jeg kjente spark var i slutten av uke 19, første gang jeg kjente det utpå var jeg 23+0

Skrevet

Åh, så godt å høre! Jeg har jo gått og forventet liv en liten stund nå basert på forrige svangerskap, men det betyr jo egentlig ingenting. Mye annet ved dette svangerskapet er jo forskjellig så...

Tusen takk for svar, jeg skal prøve å slappe av :)

"trådstarter"

Skrevet

Nei her er det dårlig med det gitt..Er 19+4 idag har vel merket noe men det er ikke mye..Fikk jo vite idag også at morkaka ligger litt forann sånn at det er derfor jeg ikke kjenner d. Har ihvertfall sett at de spreller bra inni der, ser ut som de har det fint der altså :) Men hadde jo også vært utrolig deilig og kjent litt mere da......(Glemte og si at jeg er førstegangs).

Skrevet

Jeg er 18+6 idag, og har såvidt begynnt og kjenne litt liv:) Men har fått forståelse av at dette varierer veldig fra person til person, og fra et svangerskap til et annet. Men trøsten er at det tidsnok blir liv og røre!!

Skrevet

jeg er 18+0 i dag og kjenner også minimalt med liv.. er ikke sikker på om det er luft eller spark..

var på kontroll om mandag og spurte da legen når det var normalt å kjenne liv. da sa hun at det var normalt fra ca uke 20 - 22 for førstegangs og litt tidligere for de som hadde født før..

Skrevet

Jeg kjente liv første gang da jeg var 21+2, deretter gikk det nesten en uke før jeg kjente noe igjen. Etter da har jeg kjeet hver dag. Jordmor sa til meg at de aller fleste kjenner det rundt da og at det var internett som denne soden her som gjorde damer stressa med tanke på liv. Noe å tenke på egentlig... :)

Skrevet

:-) hmm, ja her leser man jo om en masse som potensiellt kan være litt skremmende å gå rundt å tenke på, hvis man er av den typen..

Tror enkelte bør være forsiktig med hva de leser og bekymrer seg for, for jeg har hørt at nervøse mødre får urolige barn ;-)

Skrevet

Jeg har kjent "flagring siden ca uke 16-17, men nå har det forandret seg til mer dunking. Det dunker og bobler inni der hver gang jeg setter meg. En vilter liten jente det der. Er i uke 20 nå.

Skrevet

hei.. jeg stillte akkurat samme spørsmål i uke 19... fikk mange svar om at "du kjenner det snart" og"jeg har kjent det fra uke 16,17,18"..men jeg kan forikre deg on at det kommer, før du aner det, å da når det først kommer,kjenner du det hele tiden...

Skrevet

vet ikke va som er vanlig. alle sier at det tar lengere tid før du kjenner ditt første barn. er i uke 23, babyen sparker så hardt nå at hele magen min buler. har kunnet kjennt liv utpå mage i 4uker nå. tør ikke tenke på hvordan d blir med den neste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...