Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært tett på å eksplodere flere ganger! Jeg merker det nærmer seg testedag, og jeg har ingen ide om hvilken vei det går... Det er så frustrerende!!!!! Snakket med mamma i går, som kunne fortelle at jeg har 2 kusiner som er gravide.... Det er jo kjempekos (for dem), men jeg vil jo at det skal være min tur nå... sukk. Blodprøven skal tas på fredag, men jeg har kjøpt hjemmetester som jeg nesten ikke kan vente med.. Er på RD 10 i dag.

JEG VIL JO BARE LYKKES NÅ!

Sorry, men jeg trengte å vlåse ut litt..

klemmer fra hissige

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6999978-jeg-er-ei-skikelig-krutt%C3%B8nne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjønner jeg godt. Det hadde jeg oxo gjort. Synes jo det er litt dårlig gjort av mora di og snakke om slik i en sånn situasjon hvis hun skjønner hvordan du har det. Hun kunne ha venta noen dager. Det haster vel ikke å fortelle slike nyheter.

Krysser fingrene for deg

Klem

Heeeer var det jo et innlegg fra snooopi ja. :o)

Bra at du blåser ut! Det er mange forventninger som ligger i lufta nå som du snart er testklar (i morgen jooooo). Jeg håper morgendagen blir en lykkedag uten like. Det er så fortjent snooopi.

Stor klem til hissige deg fra fyrrige meg

Følelsene blir vel litt ekstra forsterket når vi er i den situasjonen som vi er i :o)

Synd at moren din ikke tok hensyn til deg dersom hun vet om dine forsøk. Håper det går riktig vei på testen, kruttønne!

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...