Gå til innhold

<LilleLupp,Chanzei,Brownie,LaPez>sitt skravleråd=)

Lapez

Anbefalte innlegg

Skrevet

Taaakk :)

Hehe, hu spira ble pissed nå. Er bare überkomisk at hun ikke tør å signere med nick engang, som om folk ikke skjønner at det er henne. Herreguuud.

Vet, skjønner ikke hva hun vil på julebordet når hun ser at det er du som inviterer? Er jo helt bak mål. Også: "Har Krølle og Rosacea på msn og sms", skulle trodd det var en fødsel på gang liksom :P Må bare le av hun dama.. Hehe. Hva skjer forresten med at vennene hennes har kalt seg opp etter kjønnshår og sprengte blodkar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahaha

Skrevet

hadde lyst å skrive mye mer enn den lille kommentaren, men lot være. for å være helt ærlig har jeg mistet lysten på det julebordet. det kommer jo til å bli helt teit. kan vi ikke ha et julebord utenom bim da? hvis noen har kontakt med de som var på blåbær-treffet f eks. for hvis vi legger det ut på bim-treff, kan jo hvem som helst komme, eller lage kvalm i trådene.. jeg har ihvertfall lapez, chanzei og lin86 på msn :) og hvis det ikke blir så mange, kan vi jo ha med typene vi som vil og da, trenger ikke å ordne barnevakt jeg ihvertfall :P

Skrevet

Ja sååå enig!! Kan du ikke legge innn et lite innlegg på bim treff å si det da, at du trekekr deg pgs styret.? Får nå skrev jeg akkurat at det var JEG som satte opp treffet, og at det er forr jævlig at jeg må trekke meg fra min egen ide liksom!!!

Skrevet

Hmmm... Hvordan få tak i tlf nummerene deres og msn? Er ikke sikkert dere vil legge det ut her, jeg legegr ut min msn til dere jeg da:

:[email protected]

Skrevet

ja skjønner.. skal se hva jeg får kokt sammen, hehe :)

Skrevet

Er med dere jeg. Skjønner ikke hvorfor de folka vil komme engang..

Legger deg til msn, LaPez :) vil ikke legge ut min her, for det er mitt fulle navn @hotmail, og man vet jo aldri hvem som leser det her... Vil ikke våkne opp til stønnetelefoner osv :S

Skrevet

Se der jaaa=)

Så vidt jeg husker ville jo Lucy også ha med typen så jeg likte forslaget ditt jeg, jeg ser mange av kjerringene skriver at mannen ikkeer interessert i å bli med på treff osv... synd for de at de har sånne late, giddesløse mannfolk som bryr seg så lite da... Hihi

Skrevet

lapez: hoho, ja synd for dem det! tror det hadde blitt mye koseligere med et litt mindre treff. tror faktisk typen min er gammel bekjent av din, han kjente han igjen på hjemmesida di ihvertfall.. typen min har kanskje ikke MEST lyst på gravid-treff, men han kan jo drikke da;)

lucy: legg til meg og da: [email protected], min kule fjortis-adresse ;)

Skrevet

Såppas, verden er liiiten altså... Lenge siden de kjente hverandre da? Får er det noen år siden, så må du si han ikke er "sånn" mer, er helt ute av bad ass bad boy miljøet;) Blitt en rolig arbeidsom kjernekar=)

Skrevet

Vi får snakke nermere om det på torsadg=)? Bli enige da, om det blir med eller uten pappaene.

Skrevet

hihi, sikkert fra det miljøet han husker han. typen min var også litt sånn "bad" før, men han er også rolig nå, han skal jo bli pappa:) du kan jo spørre han om han vet hvem kalle er, fra heimdal/romulslia. har et bilde av han her også :) under lille_lupp

Skrevet

Ja!! Han visste hvem han var=) haha, syntes det bare var moro han, noen i samme situsjon som er bekjent i tilegg liksom, viser at de t ble skikkelige mannfolk utav de=) Hehe

Skrevet

La deg til jeg, lillelupp :)

Skrevet

Synes dere det blir kjedelig hvis jeg foreslår at vi tar julebordet på Tregården?? =) Er jo sååå kosleig der, særlig med bare oss=)? Kan snakke med nasif jeg=)?? Høre hva de har å tilby? å pris, å der måå vi jo ikke spise julemat, vi som ikke vil mener jeg, nasif er allsidig han:)

Skrevet

Ehm... hvor er det da? =o)

Er ikke sååå godt kjent, så dere får bestemme tror jeg. Dere vet best ;)

Skrevet

Ååå... Chanzei, Lillelupp:

Det blir bare sååå dumt at det er vi som må trekke oss fra julebordet! Plis ikke gjør det, er så nederlag :( Alle kan jo lese at det er de som ødelegger, og det var jo Lapez som inviterte i utgangspunktet! Det er jo ikke fair hvis vi er de som blir jaget ut! Tror virkelig at de heksene blir sittende i sitt eget hjørne uansett, er nok ikke så tøffe i trynet face2face.

Skrevet

LaPez: så artig at de vet om hverandre da! ja det har blitt ordentlig folk av de, hehe:)

høres jo mye koseligere ut med et lite julebord på tregården, der typene også kan bli med! kommer ikke til å føle meg "jaget vekk" fra det andre, men synes hele greia har blitt så teit.. synd det, men de tror jo de er så mye bedre enn andre, føler ikke for å sitte der å late som det er hyggelig liksom.. men må jo bli med hvis det ikke blir noe annet da! :) men vi kan jo snakkes om det på torsdag :)

og bare så det er sagt så har tregården og nasif 6'er i min bok :)))

Skrevet

Nå sitter jeg å gleder meg til kino... eller skal jeg si gruer meg kanskje? hmm... har dusja og greier, kom til å tenke på det jeg fortalte lille lupp, at når jeg stod i dusjen her en dag, gikk det opp får meg at jeg er 110% gravid, det var da jeg stod der å dusjet, og hånda mi flere ganger snek seg på utsiden av dusjen for å plukke å hive innpå noe fra smågodt posen på utsiden... så der stod jeg å gomlet gidterier, . i DUSJEN, da tenkte ejg fy fader, jeg er så gravid man kan bli:)

Skrevet

ja hoho.. ååå, nå fikk jeg lyst på godteri! takk :P

Skrevet

Hei hei jenter=)

Alt bra? Hva skal dere i dag da?

Skrevet

hellu! nå sitter jeg og drikker alkoholfri rødvin,haha.. skal jo på julebord. ååå, savner rødvin:P og røyk.. jaja, thats life :) skal dere da?

Skrevet

Ikke en dritt.. Ligge på soffan å glane tv :P

Skal se love actually seinere i kveld! Å kanskje ta et boblebad...:o)

Har låst meg inn i helga, for jeg ser ikke ut. Bleik, maks ettervekst og KVISER. Så holder meg inne jeg...hehe..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...