Gå til innhold

<LilleLupp,Chanzei,Brownie,LaPez>sitt skravleråd=)

Lapez

Anbefalte innlegg

Hehe=) Chanzei da.. Hihi=) Jeg, Raymon då Rikke har vært på mc donalds å spist (æsjmat) ;) så har vi vært på city syd å handla sengetøy og masse baby frote kluter, også en sånn stellebord greie med skumgummi inni vet du, som matcher sengeramma vår=) den kjøpte vi tvert vi så den på barnas hus!! Nå sitter jeg her med pc'n på fanget, lille Rikke sitter å ser Tufte IL, og Raymond ligger å sover stakkar, skal vekke han ti, da skal han på jobb på Tiger Tiger...

Fortsetter under...

god "morgen" jenter :) formen? følte meg nesten bakrus i mårrest jeg,hehe.. holdte meg selvfølgelig til det alkoholfrie da :P

i dag er jeg 30 uker på vei, herregud som tiden flyr!!!

har typene fått noen oppmerksomhet i dag da? på farsdagen:) jeg er litt skap-romantiker, så jeg hadde kjøpt en sånn søt gave-eske med gummibjørner fra Black and White og et kort som det stod Pappa i hjerte på:) og så fikk han en skritt-teller, for det har han ønsket seg. og frokost på senga:) synes det er så kos å gjøre ting for han, hehe! han ble glad da!

nå skal jeg snart bortover til min egen pappa med blomst, drops som det står far på og hjemmelaga brownies:))

haha, jeg har bare sovet i dag..er så sinnsykt trøtt for tia :P har en haug med skolearbeid som skal gjøres i dag, og så må vi shine hele leiligheten for det kommer en takstmann hit i morgen..

middag har jeg ikke tenkt på enda.. fløyelsgrøt har jeg nettopp lært meg å lage,hehe.. det er både godt og billig :P men får se, skal på butikken senere:)

Annonse

Kor gammel e dokker "trønderjentan" ..:)?

dokker virke kjempe koslig, æ har aldri vært på nå bim treff elr noe, følle at æ har mista en del under svangerskapet.. Har bare 3 uker gjenn no..

Er alle i fasteforhold? æ e singel shu, gjør svangerskapet enda vanskligere, kanshe d har vært noe å møtt noen i min alder og samme sitvasjon..

Håpe ikke æ håpe mitt i en samtale her.. Ny bruker da shu:P

Annonse

Vi er mellom 18 og 21 år, vi her inne hvertfall :) Ja, alle er i faste forhold... Kjipt at du er aleine da..:/

Men bli med oss på treff neste gang! Er sikkert ikke så lenge til... Må ta det før terminen din da:p

Ta en kaffe og bare skravle... kjempekoselig! Gjør ingenting om du snart er ferdig med svangerskapet vettu... Kan møtes med baby utenfor magen også! ;) Kommer nok til å gjøre det vi ja... To av oss har termin i januar, to i mars.

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...