Gå til innhold

<LilleLupp,Chanzei,Brownie,LaPez>sitt skravleråd=)

Lapez

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååh, ergrer meg, for jeg hadde gleda meg!! jaja, neste gang da:) mange som var der da? sitter å venter på at kaka mi skal bli ferdig jeg, har nemlig laga brownies,hihi :) tror det blir mer svarties, så ganske brent ut istad! :P

formen er grei, men har fått bekkenløsning jeg også, tror jeg..

hvordan går det der da? hørte typen din kom videre på audition, grattis:) vet forresten hvem han er, vi gikk på samme skole før!

Lille_ lupp:

Verden er ikke stor! Hvor da? vgs? hehe, noen år siden det da;)

Han gikk videre 3 runder, men så gikk han ut, da de fant ut han blir far på nyåret og pga det ikke kom til å være tilgjengelig da de trengte han mest, men på tv skulle de si han brukte for lang tid på koregrafien eller noe! Alt er juks hvertfall, alt som blir sagt er innøvd å filmet flere ganger! Litt kipt da.. Han fikk hvertfall bekreftet at han kan å danse=) Vi er glad det gikk som det gikk, for de har jo rett da, han har ikke tid. I tilegg jobber han jo også så...

Jeg tror jeg også har fått bekkenløsning:( faen ass

Hahaha.. Bekkenløsing dåkk da.. :P Si æ! Bekkenløsningsdronninga sjøl :P

Jaja, sitt no hjæm å fundere på ka æ ska spis æ no. Har itjnå mat her, å gidde ikke å gå på butikken i herr drittværet. Vært godt med rista brød med brunost og jordbærsyltetøy! :)

Ka som skjer i helga t dåkk da?

Kjærestn miiiiiiin kjæm hjæm :):):)

Enig med deg ang været, snuppa, har trasket rundt i møkka i hele dag :S

Å jo, sant det:

Har måttet skifte nick jeg jenter- dukket plutselig opp en annen brownie (!!!) så jeg fant ut at jeg ikke helt vil gå god for hva hun nå enn måtte ha på hjertet... In case you wonder; mitt ble skrevet "Brownie :)", nykommeren heter "brownie". Hva med å finne på et eget nick da? >:-(

Anyways... Har noen av dere vært innom TK ennå? Er det noen av dere som får fødselspenger egentlig, eller skal dere ha stønaden?

Skal jobbe i helgen, ellers veeeeldig lite spennende på gang. Dere da?

Hehe.. Nei, jeg har ikke vært på tk enda.. Får ikke fødselspenger heller jeg da.. Kun engangsstønaden! Så drar vel dit om desember en gang.. Når jeg er 26 uker :o)

Skal til svigers i helga jeg.. Lenge siden jeg har vært der! Åså er jeg så lei av å være hjemme.. Så i helga blir det en bimpause på meg... hehe.. Er LITT for mye innpå her tiden... hihi :P

Skulle lage meg noe å spise i sta da.. Fant fiskegrateng i frysern! Jeg liker ikke fisk, men tenkte kanskje jeg kunne prøve det da. Kunne ikke være så ille med smelta smør og grillkrydder på.. Siden jeg likte det når jeg var lita.

Men JODA... Åpna ovnsdøra når det var ferdig, å da kom DEN STANKEN!!! Jeg måtte bare stå å brekke meg, og til slutt kaste opp. Var helt forferdelig!!! Nå står alle vinduene oppe, og jeg sitter å fryser... hehe.. ALDRI mer fiskegrateng her i huset gitt!

Annonse

LaPez: ja var på brundalen. så kjipt at alt var "juks" da! når skal de sende programmet? *må se* :)

bekkenløsning ja,huff.. skal til legen å få ny sykemelding tror jeg, blir vondt nok bare av å være på skolen!!

Lucy: jeg får fødselspenger, men har ikke vært på TK enda.. har drøyet det en stund, men må begynne å få ræva i gir snart:P

Chanzei: kom det ei fra helsestasjonen på treffet? var til jordmora på mandag, og hun spurte om vi skulle ha flere treff. var visst ei som ikke kunne sist som hadde lyst. så jeg sa at det var treff den kvelden.

Jenter- kjennes det ut som om det rasler i korsryggen?

Bekkenløsning altså...? Som om noe ligger i spenn der inne.

Kjennes ut som kjerringstøt innimellom også, hvis jeg står lenge av gangen.

Bekkenløsning, eller bare noe som må knekkes på plass?

Jeg har jo ikke vondt i bekkenet foran, liksom...

Lapez: Grattis til typen da, som kom såpass langt :)

Lillelupp: Må vi ha med oss lønningslippene for de siste 10 mnd?

Chanzei: Hadde akkurat samme greia med joikabollene. Aldri mer.

lucy: trodde ikke jeg hadde bekkenløsning først jeg heller, siden det var bare bak.. men 1/3 av alle som har bekkenløsning har smerter bare bak. kjennes litt som du beskriver det. og når jeg går, får jeg vondt for hvert skritt liksom. men det er ikke vondt HELE tiden.. vanskelig å forklare:P men på bekkenløsning- debatten ligger det en bra artikkel, innlegget heter HVA BEKKENLØSNING ER, eller noe sånt :)

chanzei: ja hadde vært koselig med en kaffekopp bare, uten å bestille bord og ha lister på hvem som kommer, hehe:P er med jeg ja, etter 15. da:) begynner å bli lite cash her også!

Lille_lupp: Aner ikke:s -om noen uker? ,

Håper det ordner seg med bekkenløsningen, gud, hvor vondt

synes skikkelig synd på oss!!:)

Chanzei: Stakkar tuppelura, da har du spydd da;) .du ba jo om

symptomer:P Håper alt ordner seg med skolen å det, hold

ut slik som meg, er ikke lenge igjen!! Jeg å er lei!!

Lucy: Jeg skal søke på tk i uke 26, du må ha med dokumenter ¨

at du har passert 26 uker=)

Annonse

Lucy: veeeeeeeet:'( å det var JEG som satt opp det, så det er forjææævlig om det er jeg som må trekke meg, fra mitt eget treff???????? Du får skrive noen ord på bimtreff debatten, så hun ser det ikke er bare som er vanskelig her...

Lille Lupp: takk for støtten, så den lille kommentaren din der inne:p

å Chanzei, jeg veeet jo at du står bak meg=)

nei, det var heeelt perfekt lucy=) Kjempe flott innlegg!!! Mars spire er ei av de gamle kjerringene det ble pratet om vet du:/ Hun å 3 andre har dannet sin egen lille klubb, og drar på kafeer, og treff, og synes vi burde splitte gruppene til over og under 25 osv, det jeg ikke forstår er hvorfor i all verden de plutselig skal bli med på treff mes oss "barna", de kan la oss være, har det mye bedre uten de. de ble kanskje sjalu da de leste bimtreff innlegget mitt der jeg sa hvor trivelig gjeng vi er nå, og hva med et julebord? Guuud

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...