Gå til innhold

Vet ikke om jeg har alt jeg trenger..

Anbefalte innlegg

men kjenner at jeg orker ikke bry meg med det. Tar det helt piano, og satser på at jeg har det viktigste.. så får jeg heller suplere når nurket er født.

Flere som er like rolig i forhold til klær og utstyr. Det er vel vanlig å få litt også, er det ikke?

Jo lengre ut i graviditeten jo mindre orker jeg å løpe rundt i butikker. Skal ikke mye til før jeg blir kanonsliten og får litt kynnere når jeg trakker rundt. Det får være godt nok til gutten kommer, så vi heller ordne resten da.

Bagen har jeg heller ikke pakket. Tenker at jeg tar det som det kommer.. Blir vel sambo som blir komandert rundt for å finne ting til meg i siste liten kjenner jeg meg selv, stakkers mann.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6999828-vet-ikke-om-jeg-har-alt-jeg-trenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bagen e nu halvpakka... sprang rundt og pakka mens vannet sila sist... ikke å annbefal.. men ellers e det lite som e gjort... e litt usekker på ka æ har a klea tel småttisn, men trur det skal gå bra... har kjøpt heimreise klea... også har æ jo i tonnevis vesst æ får jente og litt vesst æ får gutt... regna me at bæstemødrene gladelig spreng ut å handla om det va nå vi sku ha bruk førr....

Var veldig ivrig for ei stund tilbake og fikk handla inn litt da. Bagen er også ganske ferdigpakka. Men ser nå at vi har jo nesten ingenting i str. 50 og bare litt i 56.. Blir nok til at vi må handle inn litt mer før fødselen, men tar det også med knusende ro.

Har blitt litt usikker på om det virkelig er ei jente inni der også da, så derfor tør jeg ikke kjøpe er mer i rosa... og det som jeg ser i nøytrale farger er ikke så spennende syns jeg. Så, det er litt stille på innkjøpsfronten nå ja. Har jo det viktigste i hus da tror jeg.

Annonse

Jeg tar også livet med ro. Har 5 uker igjen, men er i full jobb enda, så regner med at jeg orker litt når jeg går ut i permisjon også. Ingen telefonliste er klar, har ikke tenkt på bagen, aner ikke hvor fødeavdelingen ligger på sykehusområdet, har noe småtteri av klær og senga er hos mamma og pappa et par timer unna. MEN henta vogna i dag, så nå begynner jeg å skjønne at det snart kommer en bebis inn i leiligheten. Ser for meg en koselig førjulstid med jule- og bebisforberedelser, men det er mulig jeg er litt naiv : )...mye som kan skje. Spennende er det iallefall. Synes det er hyggelig å ta forberedelsene litt og litt, og ikke i sånne store dagsprosjekter.

Pakka bagen i all hast idag, men må nok pakke litt om før den er klar til fødsel:o)

Vaska klærne idag, og så at jeg ikke hadde mye klær i str 50, nesten bare 1 sparkebukse.. så det må nok handles litt mer.. men stresser ikke så veldig..

fikk litt småpanikk idag da vi plutselig måtte inn på føden for sjekk, så imorra skal vi hente seng og stellebord hos svigermor så er ihvertfall det i hus.. selv om jeg tror at samb hadde klart det fint.. men har liksom trodd at jeg har all tid i verden til å ordne alt, så skyver liksom alt foran meg.. Men er jo gøy å kunne ordne litt selv da;o) så nå skal det shoppes det jeg mangler og settes opp det vi har... GLeder meg;o))

Har 4 uker igjen til termin så har vel god tid, men greit å være på dden sikre sida..

Her tar en det vel egentlig ganske med ro. Regner med at alt som har med klær er i boks, men har jo så veldig mye etter forige mann. De er ikke vasket enda, men er funnet frem.

Utstyr har vi det meste av, men mangler noe da....minstemann bruker jo en del av utstyret selv enda som seng og sovepose.

Lovet meg selv at jeg skulle være ferig med alt i løpet av oktober, men slik ble det jo ikke.

Men har planer om en handletur denne uken. Og så er vi godt i gang med julepresangene.

Ikke alene om ta det litt med ro når det gjelder å ha ting klart.

De store tingene er jo på plass, da. Vogn, seng, bilstol+++ i tillegg er dette nr 2, så jeg har jo mye utstyr fra før. Ikke vasket et plagg fra sist enda, men har da gooood tid... 48 dager igjen idag (37 etter egen termin)

Bagen blir nok pakket i det vi skal til å dra.... Sist gang måtte gubben skru sammen seng mens jeg lå på barsel. Blir nok ikke så ille denne gangen siden det er så nærme jul, men...

vi tar det som det kommer.

I desember er butikkene kun stengt 6 dager totalt, så er det noe som mangler, får vi nok tak i det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...