Gå til innhold

Barnehagesyndrom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi, som snart er 1 år, har blitt syk for #nte etter hun begynnte i barnehagen...vet at det er vanlig og at de må "herdes" for alle mulige basselusker..men må jo bare syte litt her...

Flere som blir litt lei av snørr, feber og sjaber form hos barnet?

Hvor lenge skal man egentlig vente med å dra til legen? Hun har jo vært i fin form i ei uke (ikke feber, bare hoste og snørr..), men så fikk hun feber i kveld igjen.....pussig...

Blir kjempe glad for svar....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvor lenge har dere barna deres hjemme etter sykdom?

Har hørt noen snakker om at det bør være 1 febrfri dag før en "sender" de i barnehagen igjen...

Skrevet

Jeg er lei av sykdom ja :)

Lillegutt har vært frisk i 11 dager her da, men i kveld kom feberen.

Litt forkjøla også men han er jo i knall form da og det er jeg glad for: )

Vi får bare holde ut gjennom høsten og vinteren!!

Skrevet

Heisann.

Samme ståa her, har snart ikke sykedager igjen å ta ut. Ganske slitsomt, både for foreldre og barn.

Her har det vært snørr og hoste uten feber i snart 2 uker, men almenntilstanden har vært god. I går fikk han imidlertid høy feber og ble hentet fra barnehagen. Etter en dårlig natt gikk vi til legen i dag og der ble det tatt blodprøve for å se om det var virus eller bakterier. Nivået skal ligge under 20, men han hadde 80! Mao. bakterier med behov for antibiotikakur. Så mitt svar er at det er behov for å oppsøke lege ved feber og ellers når almenntilstanden er dårlig.

God bedring til dere!

Skrevet

jeg har ikke oppsøkt lege ennå bortsett fra ved øyekatarr.

men hvis feberen ikke er borte etter 4 dager eller allmenn tilstanden er dårlig og ikke blir bedre etter ca 3 dager ville jeg nok dratt til lege

Husk de små får veldig lett feber!!!

Skrevet

Hvor mange sånne sykt-barn-dager han man egentlig rett på?

Har nettopp skifta jobb, begynner d på nytt da!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...