Cmoi Skrevet 9. november 2006 #26 Skrevet 9. november 2006 Hei alle sammen:) Har IKM torsdag 16. En laaaaaaaaaaaaang uke til. Hadde frem til i går "varmende" smerter i høyre eggleder, hv dette betyr og om det betyr noe aner jeg ikke. Har fordømt ømme pupper og så har de "vokst" litt. Pleier alltid det før IKM, men ikke så tidlig. Er i 12 pp nå, så jeg håper bare dette er vår tur. Ønsker alle dere andre også lykke til
Lillemy-77 Skrevet 9. november 2006 #27 Skrevet 9. november 2006 Hei=) veeente veeente...5 dager igjen...lurer på om jeg skal teste lørdag...hmmm...er det alt altfor tidlig tro? når skal dere teste?
Cmoi Skrevet 9. november 2006 #28 Skrevet 9. november 2006 Lillemy-77 Jeg gidder ikke teste før det er gått 1 eller 2 dager over IKM. Har alltid hatt regelmessig syklus så jeg kjenner når den kommer. Blir bare så skuffa hvis den er neg og tanta kommer senere på dagen eller neste dag.
Lillemy-77 Skrevet 9. november 2006 #29 Skrevet 9. november 2006 Hei Cmoi=) Jeg tenkte ikke å teste før da jeg heller....men jeg tror rett og slett ikke jeg klarer å holde meg...hehe..nå blir d helg, og d ligger flere tester på badet...har noen billig-tester som jeg har råd til å miste da... Er mye mer utålmodig enn jeg trodde...hehe..har lyst til å vite nå!! ) Men får se d an, får lytte litt til kroppen også...har hatt symptomer hele uka her, men idag er d faktisk lite å kjenne...hmm... Lykke til da! Krysser fingrene for oss=)
kattpus_Med ny spire Skrevet 9. november 2006 #30 Skrevet 9. november 2006 Henger meg på denne jeg. Etter å finni ut hva ikm betyr, hehe. Så har jeg ikm den 15 okt. Det jeg "sliter" med er,våt mellom bena,hehe, men ikke klumper. Øm i magen i litt over 14 dager,og føler jeg tisser støtt,men d siste er sikkert litt innbilning...Men er ikke ofte jeg gleder meg til helga er over,men det gjør jeg,hehe... leeeeeeenge å vente synes jeg
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. november 2006 #31 Skrevet 9. november 2006 Ja så fryktelig kjeedelig å vente.. Sukk.. Hadde passet helt perfekt å bli gravid nå med hensyn til jobb og alt.. Jeg vil, jeg vil! Vet det ikke er noen vits, men kommer helt sikkert til å svi av en test på søndag bare for å ha gjort det liksom.. :0) Er jeg helt kokko?? :0)
Gjest Skrevet 9. november 2006 #32 Skrevet 9. november 2006 Slenger meg på denne uken også ifall mensen var treg sist uke:) *håper virkelig ikke det da*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå