Gjest Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 åssen føler dere dere?? Hvor mange denne uka tro!!
Lillemy-77 Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Hei=) Føler ingenting! hehe...kunne gjerne tenkt meg mer symptomer, så mange som snakker om ømme pupper og greier, syns ikke mine er så ømme jeg..:/ Hadde bittelitt vondt i korsrygg, hofter i natt og idag tidlig, men det har gitt seg nå. Har ikm tirsdag. Kjenner dere noe da?
Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Jeg har veldig vonde pupper og vondt i magen, noe jeg aldri har ellers mellom EL og IKM. Men som jeg tidligere har lært her, så kan det være hva som helst
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Jeg har stikkinger i magen..er ikke sikker på om det er noe men aldri noe jeg har lagt merke til før iallefall..
Lillemy-77 Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Har av og til noen svaaaake stikninger der nede, og så hvis jeg kjenner på puppene så er de bittelitt ømme...men tør ikke håpe på noe enda...er jo så like mens-symptomer...hmmm...når har dere ikm da? jeg har på tirsdag=)
@nit@ Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Hei alle sammen! Får slenge meg på her, jeg da! Etter 5 SA på 1,5 år, kjennes det ut som om det kanskje er noe på vei. Igjen, får jeg vel si. Kjempetrøtt, kvalm om kvelden, såre pupper. Har IKM mandag 13, så vi får håpe 13 er et lykketall denne gangen.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Jeg har også IKM i uke 46, vet ikke helt hvilken dag, men tipper på fredag. Er for tidlig med symptomer enda, og ikke føler jeg noe spesielt heller. Var litt uggen i går kveld da jeg la meg, og følte liksom at jeg måtte gulpe (sorry litt ekkelt). Men helt greit i dag. Får bare vente. Problemet er at jeg har ordentlig god følelse og vil så inderlig være gravid. Kommer til å bli skuffet om jeg får negativ test. Men sånn er det vel med oss alle..?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 jeg skal nå egentlig ha ikm den 18, men tror visst jeg må flytte på meg. har ikke hatt EL enda, så min ikm blir nok i uke 47 *vinker hadet* huff.... som om ikke ventetiden er lang nok :-(
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 uffda..kjedelig å vente, ja.. Lykke til!!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Jeg er ikke helt garantert ikm i uke 47 enda, jeg har lutefase på 12 dager så, så jeg må få e.l. enten i dag eller i morgen.... men merker ikke noe foreløbig *håper intenst*
Janne-Helene Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Heisann jeg har og IKM uke 46.. litt usikker på eksakt dato da jeg hadde positive el-teser i mange dager men ut i fra de siste positive el-testene har jeg vel IKM 18/19 nov. Veldig spennede det her.. Har en del mensmurringer nå om dagen.. lurer på hva det er... litt tidlig kanskje hvis det er en spire. Husker at jeg hadde dette tidlig sist jeg gikk gravid men jeg husker ikke hvor tidlig!!! Har og hatt emnsmurringer lenge før tr noen ganger og så... jaja, den som lever får se Føler at vi alle får pos. test i uke 46 jeg assa ;o) Krysser alt for oss )
Gjest Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 Hmmm... skulle gjerne vært med dere her... Hadde jo ikm uke 42 sammen med noen av dere her, men fortsatt ingen tegn til tanta. Så nå vet jeg ikke hva som er "min" uke lengre Hadde jeg fått tanta på besøk som forventet da i uke 42 burde jo jeg hatt EL sånn ca igår... Merket at jeg hadde kjempe ømme pupper igår. Så da er vel kanskje tanta snart i rute igjen?? Lov å håpe i alle fall... Slik at vi kan få kommet igang med neste prøveperiode! Mange av dere som driver og temper? Aldri gjort det jeg, men lurer på om jeg kanskje skal neste periode
Lillemy-77 Skrevet 8. november 2006 #13 Skrevet 8. november 2006 Hei=) Nå skjer d ihvertfall noe m kroppen min..hmmm...undre... Har ikm tirsdag 14, og igår og idag har jeg kjent sånn "verking" nedover i bena...leste en plass at man kunne få sånne "voksesmerter", og så er det bittelitt stikninger nå og da...og igår kveld, jeg lå på mage i senga og strakk meg etter boka mi..(hehe..) så kjente jeg det godt på begge sidene der nede... er veldig spent jeg nå altså..men så er d denne ventinga da...er d for tidlig å teste lørdag morgen tro...? =)
Gjest Skrevet 8. november 2006 #14 Skrevet 8. november 2006 Huff. Det må være tungt å vente slik!! Håper du finner ut av det snart! I går hadde jeg en tung dag. Var kvalm hele dagen og jeg er aldri plaget med det ellers. Hadde mensmurringer og sjekka hele tiden om jeg fikk mensen, men den skal jo ikke komme før til neste uke og den er alltid der på dagen. I tillegg har jeg fått kløe inni tissen.. Av alle ting. hehe! Forstår ikke hva det kan være. For tre dager siden fikk jeg blærekatarr. Puppene er vondere hver dag også. Så det er noe rart denne gangen, men kan like godt være noe helt annet enn graviditet. Men jeg må innrømme at jeg har mye sommerfugler i magen disse dagene og at jeg i noen øyenblikk er sikker på at jeg er gravid, men plutselig henter jeg meg inn igjen og er realistisk:det kan jo være hva som helst!!
Gjest Skrevet 8. november 2006 #15 Skrevet 8. november 2006 Hehe... merkelig som man går og leter etter symptomer Kløe inni tissen...kanskje det kan ha sammenheng med blærekatarren din?? Hvem vet?? I min 1 pp hadde jeg SINNSYKT ømme pupper, men var jo ikke gravid for det. Men hvem vet?? Kanskje er du gravid??
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 8. november 2006 #16 Skrevet 8. november 2006 Åh så spennende Lillemy! Høres jo litt lovende ut det, da :0). (Står 77 for året du er født så er vi like gamle. :0))
Gjest Skrevet 8. november 2006 #17 Skrevet 8. november 2006 Det er sånn jeg tenker også! Det kan være hva som helst. Men håpet er der hele tiden selvom det blir vondere den dagen mensen dukker opp:(
Lillemy-77 Skrevet 8. november 2006 #18 Skrevet 8. november 2006 Heiii AnLin=) Jepp, 29 år jeg også!! Åhh, dette er for spennende for meg altså..hvordan er d med deg? Hvilke symptomer er det du går å kjenner på?? hehe...tror jeg finner alle jeg hvis jeg bare går inn for det... Nå murrer det liksom litt hele tiden hos meg...vet ikke helt hva dette betyr...kan jo være tr som ligger å lurer også.. Når skal du teste da? Ikm fredag sa du...hmmm, skal d ikke komme fram på en test tre dager før da? Klem=)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 8. november 2006 #19 Skrevet 8. november 2006 Blir nok testing før fredag, ja :0). Har to i skuffen og har bestilt noen cb-digital, så her er det nok å svi av. hehe. Hadde en del mensenverk i korsryggen, men det er blitt borte. Kjenner litt sånn uggenhet øverst i halsen på en måte.. Men kan jo være at jeg bare har spist for mye..hehe. Ingen reelle symptomer enda, nei. Får bare vente..Mannen min og jeg har 4 mnds bryllupsdag i dag, så vi får ta oss en tur på en restaurant og slappe av litt. (Ja, er vel bare første året man tenker på å feire hver mnd..hehe) Klem tilbake!
Lillemy-77 Skrevet 8. november 2006 #20 Skrevet 8. november 2006 Å så romantisk da=) Gift og greier, kommet lenger enn meg du ja... Ja tror ikke jeg klarer å holde meg til tirsdag jeg heller...har ett par tester til overs hjemme, så de går nok med i helga!! Skal på trening etter jobb, og kommer da ikke hjem før halv åtte, så dagen skal nok gå fort her også...nedtelling til helga...hehe... Skal dere teste sammen? Jeg har egentlig lyst til å gjøre d alene, for så å overraske han etterpå med et par nusselig bittebittesmå sokker eller noe...hehe..men spørs hvordan det går da, for han graver og spør om formen min hele tiden..hehe..nesten mer utålmodig og spent han enn meg..hihi;) Har du noen fra før da? prøvd lenge? =)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 8. november 2006 #21 Skrevet 8. november 2006 Veldig koselig å være gift, ja. Min kjære vil helst at vi tester sammen, men tror nok jeg kommer til å snik-teste litt tidligere. Han tror nok jeg er litt sprø om jeg tester såpass tidlig som jeg har lyst til hehe. Veldig koselig å overraske sånn, da Lilemy! Det synes jeg hørtes såå fint ut. :0) Vi har ingen fra før og er i andre periode nå. Man kan vel ikke vente mirakler etter mange år på den dumme pilla, men.. jeg håper nå virkelig likevel. :0) Dere da? Så morsomt at din kjære er så utålmodig, da. Veldig fint å være to som ønsker det samme like sterkt. :0)
Lillemy-77 Skrevet 8. november 2006 #22 Skrevet 8. november 2006 Det er vår første også, og jeg er i tredje periode nå, så har jo ikke prøvd så lenge som mange andre her da...hehe, men jeg syns d er lenge nok da... Nei det kan du si, har gått på pillen i åtte år, så ikke rart om det tar sin tid før syklusen kommer helt i gjenge!! Har jeg visst det jeg vet nå, tror jeg nok at jeg har sluttet før...hehe.. Ja det er veldig koselig at han også er ivrig...men jeg også kommer til å teste aaaltfor tidlig, jeg vet det, men MÅ bare likevel...hehe, vi er rare da..:-) Jeg krysser fingrene for at både du og jeg havner over i 1 tri i løpet av neste uke da!!=)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 8. november 2006 #23 Skrevet 8. november 2006 Ja, jeg også Lillemy! Du må si ifra så fort du har testet da! Gøy å følge med på andre! Krysser fingre! XXXXXX
AniBer Skrevet 8. november 2006 #24 Skrevet 8. november 2006 Hallo jenter!! Er nå 3DPO og er for tidlig for noen symptomer.. Har altså IKM søndag 19. Er veldig spent denne pp, håper den sitter på dette forsøket. Har bestemt meg for å prøve aktivt en pp til og etter det tror jeg ikke skal tenke så mye på el og temping osv.. Bare ha jevnlig sex for å se om kanskje det er det som er tingen for oss... Det er en tanke jeg har da, men om jeg klarer det gjenstår å se... Lykke til alle sammen ihvertfall!!!
Lillemy-77 Skrevet 9. november 2006 #25 Skrevet 9. november 2006 Måtte lete etter denne skravletråden, men nå er d på tide å dra den opp igjen, det nærmer seg med stormskritt vår uke!! Hvordan føles d jenter? Noen som har symptomer? Jeg har gått å kjent på litt mensmurring hele uka...og holder på å gå på veggen av utålmodighet....har ikke ikm før tirsdag...enda 5 laaange dager til... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå