Gå til innhold

hoho,spent nå ja!


~hope~ i 7.himmel

Anbefalte innlegg

har prata me lege etter at jeg fikk blødninger på mandagskveld,blør ikke lengre,men kommer utflod med "svart" blod i,har bestillt legetime og skal dit på torsdag-grugleder meg,men syns det var dårlig at jeg måtte "krangle" tilmeg timen på torsdag.hvis jeg blødde fordi jeg mistet,så kunne ikke de gjøre noe likevel,men dersom jeg fikk smerter,blødde lengre eller feber så skulle jeg komme på legevakta.

spent på hva de gjør når jeg kommer på torsdag da-første timen nemmlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff, håper det ikke er noe galt med den lille i magen din!

 

Men har blødningene stoppet, og du fremdeles føler deg gravid, går det nok bra!

 

Jeg gruegleder meg til ny innvendig Ul på mandag jeg.. de fant jo ikke liv forrige uke.. så nå skal de se om den lille har vokst, eller om det ikke er noen utvikling.. jeg håper jo selvsagt at den har vokst og at de finner en sprell levende liten peanut inni der!!

 

Samme dag har jeg eksamen, så er det Ul og så er det mørkekjøring på kvelden. *huff*

Ting har det med å hope seg opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. vil bare si at jeg har hatt to blødninger. en for to uker siden og ein sist uke. har vært på ul idag, og babyen var akkurat så stor som den skulle være når det var i 12 uke.hadde en del smerter og,men det har gitt seg,så ville bare si at det kan gå bra sjølv om du har hatt blødning:)

håper alt går bra på torsdag, skal krysse fingrer for deg

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...