Gå til innhold

Har dere begynt å handle inn noe ennå?

Anbefalte innlegg

? Vi har ikke gjort noen ting ennå vi, bare sett oss litt rundt etter vogner vi kanskje kunne tenke oss.

Jeg syntes det er så vanskelig å vite når man skal begynne jeg. Jeg er nå i min 12 uke, har vært på ul, sett hjertet og alt er bra, så jeg føler meg trygg på at alt går bra. Det er kanskje dumt, men jeg føler det er bedre å være positiv, så får vi heller ta det negative når det kommer.

Jeg har endel ting som skal vaskes og ordnes, men jeg vet ikke om det er teit og begynne nå.

Er det noen her som har begynt så smått med forberedelser. Vi har ei på 5 år også, og hun trenger jo endel oppmerksomhet og hun skal begynne på skolen til neste år, så jeg tror nok vi kommer til å få nok å gjøre etter jul :)

Fortsetter under...

Jeg er i uke 14. og har heller ikke kjøpt noenting ennå. Har ikke begynt å tenke på det enda heller. Det er 6 mnd til den lille kommer så det er nok av tid!

Mannen min har sett på vogner (søtt av han! ;-) og har omtrent bestemt seg for det, men den blir ikke kjøpt før det nærmer seg uansett.

Synes ikke det er noe å stresse med enda, jeg. Men jeg forstår at det er mange som gleder seg og som vil handle masse med en gang.

:-)

Det eneste jeg har kjøpt er en liten bamse fra Hamleys. Den bare måtte jeg ha! Ellers så har vi ikke sett på noen store ting, ei heller klær. Tenkte å vente til i hvertfall etter jul. Da har vi nok annonsert til hele familien og venner at vi skal ha barn. Vi håper også at vi kanskje kan få arve/kjøpe billig noe av utstyret. Er ikke så opptatt av at alt må være helt nytt, så lenge det er solid og sikkert.

Eneste jeg har lyst til å kjøpe nytt er vogn. Så, har så vidt begynt å titte på internett, samt at jeg har lest litt forskjellige kommentarer her på BIM og tenkte å se igjennom noen tester for å finne ut hva som kan passe best til oss.

Jeg er i uke 15 nå og fikk en pose med nyfødtklær av en kollega i går. Hun har 3 barn fra før, men dette er mitt første, og jeg klarer ikke å forholde meg til det enda. Ikke har jeg fått mage heller... Skal til jordmor på fredag, så da får jeg kanskje høre hjertelyd? Syns det er så lenge til mai, og det er så uvirkelig at det er et menneske inni magen min... Men det er jo det :)

Annonse

vi har kjøpt vogn alt vi... veldig tidlig ute, men er jo nå det er tilbud på 2006 modellene. så vi kjøpte oss en quinny-vogn. tenkte at om vi er så uheldige å miste kommer vi til å trenge vogn senere uansett. er 13 uker på vei nå så vi føler oss endelig litt sikrere:) kjøpt en pysj og en redningsvest på opphørssalg. men nå har vi lovet hverandre å vente til etter jul:) men er jo sååå gøy å titte da... så blir vanskelig:)

Vi har kjøpt seng, barnesete og lekegrin. Det var salg på en butikk her i Stavanger så vi slo til. Jeg er 13 uker på vei nå. Vi har bestem at vi skal bestille vogn etter ultralyd på grunn av lang leverings tid. Vi har valgt emmaljunga duo vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...