Gå til innhold

har magen deres sunket? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mage har sunket litt. Nå ligger hodet ved skambeina... og jordmor komenterte at gutten er lengre nede nå. Skal si det merkes på trykket på blæren.

Skrevet

De som ser meg ofte sier at den har sunket. Selv føles det som om jeg har hodet til jentungen mellom bena:/

Skrevet

Siste to dagene har alle mammabuksene bare rullet ned fra magen - og jeg synes de mammajeansene jeg har er blitt fryktelig ubehagelige over underlivet - trangere.

Kan ikke selv se om magen har sunket, men har ikke hatt halsbrann siste to nettene heller - så kanskjer det er det som har skjedd ?

Sparkene hans er iallefall blitt MYE vondere !

Det er dødsubehagelig når føttene sveiper over magen under ribbeina, det er nesten så jeg kan telle tær, og han får tallerkenen oppå magen til å hoppe og danse skikkelig.

30 dager igjen nå.

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt så vidt jeg kan se ivertfall. Er så høy som den aldri har vært før denne. Skal bli interessant å se om jeg holder meg inenfor sf-skjema når jeg er til legen torsdag...

Skrevet

Vet ikke riktig??? Bare ei som sa til meg igår at den har sunket, men ser det ikke selv!

Skrevet

neeeeeeeei, syns ikke det. Tisse har jeg gjort hele svangerskapet. Men halsbrannen er NESTEN borte.

Skrevet

Magen har sunket hos meg, hørte det for en mnd siden.

Skrevet

Jepp, for et par uker siden, plutselig endret den helt form! Fra å være helt trill rund fotball ble den mer avlang og hang laaangt nede. ble med et lettere å puste. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...