Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Når JM kjenner etter om hodet er festet?
mara 28.11.06 Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Ikke direkte vondt,men ubehagelig ja....
selma07 og engel Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Ja det er ganske vondt.. Ble overrasket over hvor hardt hun tok! Så de tåler ganske mye disse små vi bærer på:-)
Bjørnen Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Ja, det er ikke noe særlig. Er så øm i sener og muskler på begge sider fra lysken on opp, og når hun kjenner etter, klemmer hun på et skikkelig ømt punkt. Også må hun røske og vri litt, for han har jo ikke festet seg. Mmm..
hemmeligvemmelig Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Nei synes ikke det er noe vondt. Men var på en sjekk på føden og fikk sjekket modning av en jordmor med vel korte fingre, det var vondt det! Men.. skal jo føde også da.. så. Haha!
roxy76 Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Synes det er veldig ubehagelig jeg også. Hun er jo så hardhendt! Men, men det må vel kanskje til....
Tullemor til 2 Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Nei, og det skal ikke være vondt heller. De trenger ikke å ta i så hardt for å sjekke det. Noen er vel mer hardhendte enn andre, antakelig...
Angelas_Baby Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Jormoren min er skikkelig hardhendt! Syns det gjørskikkelig vondt! *grøss* FødtMedPilleIpanna: De sjekker det vel fra rundt uke 32(?). JM kjenner og klemmer (hardt) på magen, og helt nede for å kjenne hvordan de ligger, og om hodet er festet! ikke noe farlig, bare skikkelig ubehagelig!!!
envi Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Jeg synes ikke det er noe vondt jeg. Verken med første eller nå. Men lillegull blir veldig aktiv etterpå:-)
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Jepp, jeg synes det er ubehagelig. JM klemte og dytta på magen, skikkelig ekkelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå