Lillegullet130707 Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Jeg tok meg en liten BIM pause... Måtte bare rive meg løs fra denne siden, fikk jo nesten ikke gjort noe annet enn å sitte og prate med folk - ble helt hekta... Jeg har tempa de tre siste syklusene, og denne syklusen er annerledes... Jeg pleier å ha temp på ca 36.4 før EL og 36.6-7 etter EL. Dag 8 etter EL gjorde tempen et nytt hopp... Den har ligget på 36,9 (i går var den 36,82) men i dag var den 36,92 igjen, er nå på dag 10... Har skikkelig ømme bryster (pleier å ha vondt bare på siden av brystene, nå har jeg vondt inni og rundt hele brystet). Jeg håper selvfølgelig at det er en spire som klorer seg fast inni der, men tror egentlig ikke det... Jeg har tatt Solvipect (ikke så mye som forrige gang, hehe, da drakk jeg jo opp en STOR flaske FØR EL - litt ivrig kan du si, men jeg tror kanskje det kan virke i negativ retning å drikke så mye), har drukket en lite slurk morgen og kveld denne gangen. Jeg håper alle blir gravide snart!!!! Og at alle får søte små friske barn!!! Ha en fin kveld alle sammen! Klemmer fra meg!
rosalilla Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Åh, så koselig at du er tilbake.. Jeg er også tilbake.. Er liksom så nedtur når tr kommer at jeg måtte bare ha en liten pause..;-) Nå er det venting igjen her.. Ikm til søndag, men liten tro denne gangen også jeg.. Tok el-test for første gang, men da den slo ut positivt var ikke mannen no særlig klar for sengekos for å si d sånn;-) Hadde sex morgenen dagen før den ble positiv så der er vel en ørliten sjanse men.. Håper vi er gravide begge to denne mnd.. Det med tempen din er jo bra da:-) Jeg leste om noen her som driver og drømmer når de er gravide.. Det likte jeg, for jeg har drømt no helt sykt i det siste;-) Hi,hi.. men er vel ikke akkirat det sikreste tegnet i verden;-)
*Vetlis* Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Lilletrollet er tilbake! Men er det noen som har ønsket henne velkommen tilbake da? Nei! Men så gjør jeg det da ) Hei igjen! Hyggelig at du kommer inn hit igjen. Å jammen kan det jo faktisk være at du er gravid også? For du pleier ikke å ha feber ca 1 gang i mnd eller? Jeg krysser ihvertfall alt jeg har for at det skal sitte en lite spire der for deg ) Lykke til, ønsker deg et kort opphold her inne på Bli gravid, bedre å hoppe inn på 1 trim.
attpåklatt!! Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 God morgen og hjertelig velkommen tilbake!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og krysser alt eg har for at du er gravid og oppholdet her blir kort!!!! Men vi skal kose oss sammen her så lenge.. Klemklem!! Ha en strålende onsdag!!!!!!
Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Velkommen tilbake!!! Troll er alltid velkomne hit Hehe... Jeg greier heller ikke helt å holde meg unna bim, men er ikke like hekta som tidligere! Men er jo litt gøy å stikke innom for å holde seg oppdatert...
rosalilla Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Men hvor blir du av lille troll?? Du virker så koselig og har så herlig navn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå