Sanna&Simen Skrevet 7. november 2006 #1 Del Skrevet 7. november 2006 Hei! Mulig dette har vært oppe før, men da har d isåfall forsvunnet i ammetåka :-) Min er iallefall sannaogsimen.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 7. november 2006 #2 Del Skrevet 7. november 2006 Har begynt på en hjemmeside, men det er ikke alt som fungerer på den enda.. bla gjesteboka (den er der, men kan ikke skrive iden) http://home.no./tineelu/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. november 2006 Så søt hun er da! Morsomme bilder av Bim-babyene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 7. november 2006 #4 Del Skrevet 7. november 2006 Takk Mangler en baby på den bimbaby delen da... Den siste av Tråden-babyen kom 30 oktober, så har ikke noen bilder av henne enda (forresten så er nickene til mamma'ne Molait og svanine) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. november 2006 #5 Del Skrevet 8. november 2006 Så fine hjemmesider dere har, jenter! Du har gjort om på siden din, du Tiny, den så da anderledes ut sist jeg så den?! Her er siden min: www.tolstrup-snapa.com Og for bilder av gutten min, klikk på linken til Karsten på venstre side... Velkommen for en titt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 9. november 2006 #6 Del Skrevet 9. november 2006 Ja, har laget helt ny jeg... De sluttet å støtte frontpage så da gadd jeg ikke fortsette på den gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. november 2006 #7 Del Skrevet 9. november 2006 Men støtte de Frontpage på home.no? Jeg bruker også Frontpage for min hjemmeside, men jeg tror jeg måtte lage den på et annet sted... Nei, nå husker jeg ikke, mannen min som styrer med dette. Han fikser og hoster adressen, og jeg lager siden... Kjekk arbeidsfordeling her i huset! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. november 2006 #8 Del Skrevet 9. november 2006 Oi, den ble signert med feil nick.... (Jeg må ha falskt nick når jeg er inne på hemmelig venn, ser du!) Hysj, i fall min hemmelige venn ser meg... ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 9. november 2006 #9 Del Skrevet 9. november 2006 Home.no støtter ikke frontpage nei.. men lager i frontpage og legger den over i ftp... Fryktelig tungvint egentlig.. Gubben snakket noe om å kjøpe et domene og sånn, så kan jeg lage i frontpage og legge rett ut... Lenge leve latskapen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 14. november 2006 #10 Del Skrevet 14. november 2006 Hei! Jeg har laget ny hjemmeside til gutten min nå. Den er ikke helt ferdig enda, men dere må gjerne ta en titt: www.albertmom.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. november 2006 #11 Del Skrevet 24. november 2006 jepp;) www.lilbaby88.piczo.com mamman til Gabriel=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 24. november 2006 #12 Del Skrevet 24. november 2006 Må ha passord for å titte på hjemmesiden til "tæssejenta" og "ewvy"... Synes det er så gøy å titte på andre sine hjemmesider og hvordan de gjør det. Henter litt inspirasjon til min egen side... ) Men kom altså ikke inn på de sidene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle1 Skrevet 1. desember 2006 #13 Del Skrevet 1. desember 2006 Jepp;) Siden er under konstrusjson, men adressen er i allefall emilieopheim.piczo.com... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 2. desember 2006 #14 Del Skrevet 2. desember 2006 Ikke akkurat en side for bare V, men for oss alle tre Det er imidlertid lenge siden jeg oppdaterte den for jeg har blitt så hekta på blogging http://hildeogfrode.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå