spuntemor Skrevet 7. november 2006 #1 Del Skrevet 7. november 2006 Vi sliter fortsatt med å bestemme oss for navn, og gutten vår er nå åtte dager... Huff det er vanskelig! Vil dere hjelpe meg igjen? Er Ulrik er fint navn? Må liksom jobbe litt for å like det, men det er ikke på topp 40 listen, og det er bra... Ellers har vi Jørgen Andreas Julian Av disse er vel Julian minst vanlig, men jeg er litt usikker på hvilken kategori dette navnet er i, for jeg kjenner ingen som heter det. Hva slags andre navn forbinder dere med Julian? Hva sier dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. november 2006 #2 Del Skrevet 7. november 2006 Ulrik er helt fint, men Jørgen er bare helt flott! Andreas er også veldig bra, Julian er ikke min stil. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nysgjerrig! Skrevet 7. november 2006 #3 Del Skrevet 7. november 2006 Ulrik er veldig fint! Står på min liste også. Av de andre navnene liker jeg best Andreas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 7. november 2006 #4 Del Skrevet 7. november 2006 1) Ulrik 2) Jørgen 3) Andreas 4) Julian Ulrik er et utrolig flott navn! Jørgen er også fint, og Andreas er helt ok (litt kjedelig bare). Julian er fint, men jeg synes det blir litt vel feminint. Mange som har nevnt det her inne i det siste, så det kan hende det er på vei oppover listene. Jeg forbinder Julian med navn som Fabian, Sebastian og Jonathan. Gå for Ulrik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natteravnen* Skrevet 7. november 2006 #5 Del Skrevet 7. november 2006 Husk at det er ingen grunn til å stresse med navnet sjølv om han er 8 dager gammal. Sjølv brukte eg over to mnd, ikkje bry deg om at alle kanskje spør... det viktige er at de finn et navn som de likar.Prøv å gå igjennom navnelister ein gong til om dei navna du har her ikkje heilt passar på gutten, viktig å sjå et navn fleire gangar og `smake`skikkelig på navnet....lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. november 2006 #6 Del Skrevet 7. november 2006 Ulrik og Jørgen er kjempeflotte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. november 2006 #7 Del Skrevet 8. november 2006 Ulrik eller Jørgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 8. november 2006 #8 Del Skrevet 8. november 2006 1. Ulrik - kjempefint 2. Jørgen - helt greit 3. Andreas - helt greit 4. Julian - feminint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå