Gå til innhold

Hva er dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg et par gode råd...

Hadde 1. icsi i september, tok neg blodprøve 12. oktober, men hadde da blødd i 5 dager allerede.

Har veldig kort syklus, 25 dager, så neste el ville da bli ca 18-20 okt...

Men hva skjer når jeg da ventet tanta forrige uke...den kom ikke!!!

Og ikke har hun vist noen tegn til å dukke opp etterpå heller. Jeg er så redd for å bli skuffet, så har ikke testet. Er på dag 32 i dag...

Kan man få lengre syklus rett etter forsøk??? Hvilke erfaringer har dere?

Eneste "symptomer" jeg har er stikking og murring... Trodde jeg ville hatt flere sympt hvis jeg hadde vært gravid...?!?!?!

*forvirret fjert i en kurvstol*

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Synes du skal ta en test, jeg:-)

Klem

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

test du :-)

Bedre å få et negativt svar og vite enn å gå rundt og håpe for så å bli kjempeskuffet når mensen endelig dukker opp...

Jeg har hatt et par sykluser hvor mensen ikke har dukket opp, ventet 2-3 uker testet og så kom mensen gitt sammen med den negative testen...

Kan jo være at dere har klart det da!

Skrevet

Å tenk hvor fantastisk det hadde vært!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du må jo bare ta en test:o) Alle har jo forskjellige "tegn" til graviditet.... Men om du lurer, er det jo bare å teste:o) Dumt å få opp forventningene om du ikke skulle være...

Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem

Skrevet

Ja, det hadde vært super duper kjempe fantastisk!!! Men jeg er veldig realistisk, og holder foreløpig hodet ganske kaldt. Har jo vært kjemiskgravid tidligere, da gikk jeg 86 dager uten mensen, og testen var pos... De fant bare aldri noe foster! Er vel derfor jeg er så kald nå oxo, for jeg vet hva det kan innebære...

Jeg har lovet meg selv og sambo at jeg ikke skal teste før til helgen, hvis tante rød ikke har dukket opp til da. Forventningene kommer ikke før jeg ser den pos testen, og har passert 12 uker. Men er selvfølgelig nervøs, men det går over ;o)

Er så glad for at jeg har dere :o) Og kjære Snøfilla, nå må vi snart treffes igjen... Altfor lenge siden sist!!!

Brumm; Har tenkt masse på deg siden du var i Danmark. Hold motet oppe, husk at det er vår tur en dag...

Masse klemmer fra

Skrevet

Tusen takk vennen:o) Det var kos.

Skjønner du venter da. å skulle få den positive testen, for så å vite at det ikke er noe.... Ja det er veldig tungt. Husker jeg tok en test ifjor sommer, og den var pos. Var jo så sinnsykt glad. Kjøpte en test dagen etter, og den var neg.....Tok fler og de var og neg.... Var kortvarig lykke...

Krysser fingrene for deg nå og håper lykken viser seg snart;)

God klem

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å ta en test, men jeg forstår at du er redd for å bli skuffet også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...