Gå til innhold

Noen med erfaring med pergotime??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har gått på disse pillene i snart 1 år nå, å de funker bra for meg, har gått fra sykluser på 80+dager til sykluser på mellom 28 og 32 dager, nå de siste 2 pp har den vært på 32... mens hele resten av året har den vært på 28 dager og mensen har kommet kl 14:30

så mine erfaringer er bare gode, eneste minuset er at jeg har lagt på meg 10 kg...

men lurer litt på hvorfor syklusen har økt med 4 dager de siste 2pp?

noen som vet?

Jeg hadde ikke EL på egenhånd i 1,5 år etter p-pilleslutt. Fikk til slutt pergotime og ble gravid på 2. doble kur.

Det var litt pes å gå på disse hormonene fordi jeg fikk en del bivirkninger som migrene, kvalme, svimmel, hetetokter, hormonell til tusen og veldig ømme pupper for å nevne noe. Men til tross for dette så visste jeg jo at jeg ikke hadde sjangs til å bli gravid uten hjelp og tenkte at dette får jeg bare leve med hvis det er det som skal til.

Og nå sitter jeg jo her snart 3 måneder på vei og er verdenes lykkeligste:)

Ønsker deg i alle fall lykke til!

Så flott gratulerer!!! :-)

Joda..du har rett; finnes det ingen annen utvei så klarer man vel de slitsomme bivirkningene... men har så innmari lyst til at det skal funke uten pergo!

Men jeg må vel snart se sannheten i øynene...

Men det er veldig koselig å høre at pergo hjelper mange!

Heisan!

Jeg har gaatt paa pergo og ble gravid paa forste forsok, hadde heller ingen bivirkninger. Naa prover vi paa nummer to, men venter litt med pergo. Jeg har ogsaa PCO!

Lykke til og haaper det klaffer for deg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...