Gå til innhold

Magen min:) + jordmor i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er jeg 13+0 og nå har jeg fått skikkelig babymage gitt. Ser nesten ut som den blir større og større for hver dag. Den er bare skikkelig stor, og jeg er så stolt av den. Til og med andre kommenterer den nå. Koselig det da:)

I morgen skal jeg til jordmora, og lurer på hva hun skal da? Skal jeg da veies, måles, sjekkes og alt?

Jeg var til JM da jeg var 8 uker, men da snakka vi bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!Jeg skal ogdå til jordmor i morgen.Min første gang,er 15+4 i dag og har fått veldig mage synes jeg.

Lurer litt på hva hun kommer til og gjør...letter hu etter fosterlyden eller hva?

Skrevet

Ja min JM sa at når jeg skulle komme tilbake neste gang ( i morgen) så skulle vi høre hjertelyden. Det kan jo være alt for tidlig å få høre den da, men jeg håper uansett jeg. Det hadde vært en fin bekreftelse på at det er noe der:-)

Skrevet

så gøy da...få høre åssen det går i morgen da.Håper hun finner den.Gleder meg veldig til og dra til jordmoren jeg også.Lykke til.

Skrevet

Jeg var hos jordmor for første gang i uke 17, ble da veid, målte blodtrykket og sf-målet og fikk høre hjertelyden til jenta. Hjertelyden fikk jeg også høre hos legen i uke 13 :)

Skal til jormor på torsdag og gleder meg :)

PS: Husk urinprøve!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...