Gå til innhold

Arrrg - bilen på verksted!!!! :-(

Anbefalte innlegg

Herregud- her i huset bare flyr pengene om dagen altså........

Hadde egentlig tenkt meg en tur til mora mi i dag, men så begynte bilen å lage noen rare lyder i går........ men jeg tebkte at det går sikkert over om natta (dett tror jeg med alt;-)) men det var ikke borte i dag heller- så da måtte jeg bare ringe verkstedet da, siden mannen min ikke kan skru, de tok inn bilen og så at de skulle bytte bremseskiver og klosser- han hørte det på lyden. Når jeg kom å skulle hente den i ettermiddag så hadde de måtta bytta en ting til, kalypter eller noe, og det kom på 2000kr mer enn først antatt!!!

Buhuuuu- 5000 kom alt på.......... *river meg i håret over alle utgifter*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6998910-arrrg-bilen-p%C3%A5-verksted/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm... burd ikke di reng å sei i fra at nå meir va gåent da? Huff førr ei regning... e lykkeli førr at æ bor i lamme en som kan skru...

Enn million fantasipænga sendt over tel dæ... kan jo kanskje hjælp på humøret i det minste om du innbill dæ at du e rik :D

Trøste klem

Jo, det burde de- men de hadde ikke nr mitt... for det glemte hanå spøre om og jeg å gi .... uansett måtte det jo byttes!!!!!

Tusen takk for alle pengene- i morgen skal jeg ut å shoppe ;o) (det hjelper bittelitt på humøret å innbille deg det- men så fort jeg begynner å tenke på at jeg må innbille meg det veeeeldig lenge nå så daler humøret litt..... )

Kjedelige greier! Var selv på verksted med bilen i dag. Slapp unna med drøye tusen-lappen jeg da, men likevel. Hadde forsøk på innbrudd for noen år siden med det resultat at jeg nå i det siste ikke har kunna låse opp førerdøra. Og siden jeg har todørs har jeg i et par uker nå måttet inn passasjerdøra, lene meg over og låse opp førerdøra innenfra for så å gå rundt og inn i bilen. Forrige uke frøs i tillegg førerdøra fast, så jeg måtte hoppe fra passasjersetet og over i førersetet. Med stor mage, er nok dette mest festlig for de som ser på....

Deilig at dette endelig er fiksa iallefall, til tross for utgiftene.

Annonse

Julegavene blir ikke så dyre i år for og si det sånn.... det kjipeste er at vi oppdaget denne feilen to måneder etter at vi kjøpte bilen og han som eide den først har ikke opprettholdt servicene og derfor har garantien på motoren utløpt. Enda mer frustrerende... Bil er noe dritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...