Krin Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Nå begynner jeg å komme meg igjen. Har fortsatt litt vondt i magen når jeg går. Er litt øm men det går nok fort over. Det var ikke avskrekkende å gå gjennom noe slikt, når man vet hvilken gullerot som er i enden. Er veldig spendt på hva resultatet blir når jeg ringer inn. Fikk høre at de ville sette inn to egg hvis det var tre eller færre som blir befruktet. Er ikke sikker på hva vi vil. Er det noen som har noen tanker om det? Mannen er litt skeptisk. Da jeg har mange tvillinger i familien og min far er trilling. Vi skal inn på torsdag og sette inn igjen. Klem
Eva Y.76 Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Kjempe spennande å vente på resultatet! Litt å tenke over....1 el. 2 egg inn...Synest det er flott at de får valget.. Vi vil gjerne at de skal sette inn 2 men det er ikkje aktuelt ifølge legane på St. Olavs. Lykke til på torsdag.....
Mazza** Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 tror jammen jeg hadde gått for 2 jeg....det gjorde vi første gangen og satser på det på fryseforsøket nå også.... Lykke til uansett !! klem
UngVoksen-over termin Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Wow!! Grattis!! vi fikk ut 7 forrige gang, men 6 ble befruktet .. ingen på frys for det var bare 2 som var brukbar. Satte inn 1 .- og angrer på det nå da vi mistet.. I morgen skal vi ta ut egg igjen! Kan se 5 gode egg på UL nå i allefall - så det blir spennende. Vi går for 2 denne gangen - men vi helst ha ett om gangen , siden vi har barn fra før også (4 stk!) Men tar rett og slett ikke sjangsen på bare ett denne gangen... :-) Lykke til i morgen!!! vi skal sett inn på søndag :-) Klem fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå