Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Har en pode på 6 mnd som fullammes, eller dvs. jeg har prøvd en teskje grøt i 2 dager, og det falt i smak det.. Han bare gaper og tar tak i skjea fordi han vil ha mere, blir sinna når han ikke får mere! hehe.. Men hvor langt tid bør det gå før full porsjon, og når begynne med middag? Og ammer dere før måltidet? Redd han ikke skal få i seg nok væske etter at han begynner med fast føde. Hvordan gjør/gjorde dere det?
3godklumper Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Jeg begynte med to t.skjeer og har økt til en skål etterhvert. Å amme/gi mme etter er lurt. Ville ikke vært bekymret for væske.inntaket. Er jo mye væske i grøten også. Men merket litt hard mege en periode. da ga jeg sviskesaft, ca 30 ml, etter måltid. Så stabiliserte det seg igjen.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Men hvor lang tid brukte du fra to t-skjeer til full porsjon da? Og middagsmat og frukt? Mente jeg hadde hørt at man skal amme før måltidet? Bare tenker at hvis han spiser seg mett på grøt så vil han ikke ha pupp etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå