Gå til innhold

Var det jeg visste! - sykehuset hadde glemt meg!

Anbefalte innlegg

Jeg har jo ventet på innkalling til samtale om setefødsel/ks i to uker nå... og hadde tenkt å gi dem frist til fredag før jeg begynte å mase på dem.. Men etter en cafetur med en venninne i dag, fikk jeg det for meg at jeg like godt kunne starte masingen med en gang..

- og gjett hva! De hadde selvsagt glemt meg!!

Det stod visst på skjermen at jeg skulle ha time i løpet av denne uken (som er uke 38 - på tide da, faktisk!). Rett og slett teknisk feil..

Jeg fikk time til fredag da.. Er så glad jeg ringte i dag! *puh*

Fortsetter under...

Annonse

Flott at du fulgte opp selv, da!!! Vet du, legen min var usikker på leie igår!! Usikker på om det var rumpa eller hode hun kjente nede...... Skal på ny sjekk neste mandag... om hun fortsatt er usikker, blir det ul!!

Håper selvf. det er et hode der....

Klem

:-)))

Gurimalla da, Popkind!!!

Sjansen for at de orker å snu seg nå som plassen er så liten blir mindre og mindre for hver dag... håper nurket ditt ligger med hodet ned..

- og de må jo ta ul! - tenk å bare plutselig oppdage seteleie under fødselen! Da er man ikke mye psykisk klar...huff...

Krysser fingrene for hodeleie på deg!! - eller på babyen din da, hihi... du bør i grunnen ikke stå så mye på hodet i disse dager.. *fnis*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...