LillianS Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Har lest på andre forum at det er mange som får råmelk tidlig i svangerskapet. Leste om noen som lakk så mye at de måtte gå med ammeinnlegg allerede. Jeg skulle bare sjekke igår før jeg la meg , og jaggu kom det ikke noe ut av begge puppene. Er i uke 26 nå , så jeg synes kansje det var litt tidlig. Skal iallefall ikke klemme på de mer , plutselig så begynner jeg vel å produsere melk for fullt Husker ikke når jeg fikk råmelk sist, har en jente ifra før. Men jeg tror ikke det var så tidlig , hmm =) Noen av dere som har fått det også eller ?
Gjest Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Jepp. fikk det i uke 19 tror jeg, er 25+0 nå. Lekker ikke ennå da, det kommer bare hvis jeg klemmer
småen og smulan Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Har ikke sett noe til det ennå. Er 24+0 på vei. Må si at jeg synes det er helt greit dersom det tar en god stund til. Tar graviditeten min med stor ro, men akkurat denne råmelken kan jeg spare meg for (før fødsel, altså). Jeg tror uansett det er veldig individuelt.
*Mi tesorito* Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Jeg er 22+5 og har ikke fått noe enda, måtte klemme litt i går for å sjekke (etter å ha lest en av disse trådene) =) Men jeg har store planer om å kjøpe ammeinlegg neste gang jeg er til byen, sånn at jeg har det liggende dersom det skulle komme noe! Har lest så masse av dere som har fått det allerede. Best å være forberedt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå