Gå til innhold

Så ble jeg overtalt da.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til å prøve en periode til, det skal vel eventuellt akkurat gå i forhold til ting som skal skje fremover. Befruktning må skje før 20.nov, så jeg tror det kan bli vanskelig (på med regnfrakken etter den tid (o: ), og klaffer det ikke nå så venter vi til februar eller april (hopper over mars, vi vil ikke ha desember/julebarn. Erfaring med det)... Så mye tyder på at jeg ble spådd riktig da jeg ble spådd barn til neste år/våren....I og med at jeg prøver nå, så håper jeg det klaffer, men tviler.... Ble så skuffet da TR kom nå sist.

Har funnet ut at det har gått på dagen 4 uker fra TR dro til hun har dukket opp igjen i de to pp jeg har hatt, slik at jeg regner IKM om fire uker fra i dag av. Det vil vel si sånn ca 3/4desember det, men første test blir ikke før påfølgende lørdag. Hvis jeg ikke ikke føler med 100 % sikkerhet at det kan være noe der/kjenner meg igjen fra forrige svangerskap da...

Flere som nettopp har begynt ny pp og som skal vente til da (lørdag før 2.søndag i advent) med å teste. Skal vi danne en "gjeng"..."De pessimistiske",- kanskje vi kan kalle oss, siden vi skal la det gå så lang tid til ev. test altså.... Blir trivelig å henge her en mnd til sammen med dere iallefall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er med!!! Vi skal legge inn et ekstra gir denne pp, men ingen testing eller mikroskopjakt etter symptomer!!! Å etter det skal vi ikke tenke graviditet på laaaaaaaaaang tid. Bare være oss to og kose oss i vintermånedene. Gleder meg litt! Fikk TR i dag, så om en uke er jeg klar til vorspiel før vi tramper gassen i bånn! :)

Skrevet

Så koselig da. Jeg ser du har prøvd ei stund, jeg har egentlig bare 1 seriøs pp bak meg, men to totalt... Likevel er jeg drittlei. Følte at det skulle gå så greit atte, klaffa jo ved første seriøse prøving med førstemann. Vi MÅ jo være superfruktbare, liksom. Men, neida, denne gang ei :o)

TR forsvant i går, og regner med at vi kanskje allerede i kveld starter, men tror ikke det blir hver dag i 10 dager rundt EL, slik som sist. Skal satse på annenhver dag, helt frem til 20.nov. Så får vi se. Kanskje blir det oftere noen gang og kanskje sjeldnere i perioder. Men i snitt vil vi forhåpentligvis ha oss annenhver dag... Får iallefall med meg et julebord uten å måtte tenke på unnskyldning for ikke å drikke :o) Selv om jeg aldri drikker så mye når jeg er sammen med folk jeg ikke kjenner så godt privat... Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Nei, nå skal lilleprinsessa forberedes på nedlegging, og jeg skal ta ei lita treningsøkt, tenkre jeg. God natta alle sammen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...