Gå til innhold

Øyne åpne når han sover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutt på 2 uker sovnere med øynene åpne,og himler med di og hikster og drømmer..Ser nesten ut som ett slags anfall han får? Flere som har sett dette på babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er sikkert ikke det samme, men jenta vår på 5 mnd lå på gulvet og sov her endag, og plutselig lå hun med åpne øyne og stirret uti luften i en halvtime.. prøvde å få kontakt, men hun sov tydeligvis ;)

Skrevet

Hva mener du egentlig med åpne øyne, at de ikke er helt lukket, men halvåpne? Ikke helt åpne vel? Ungen min sover også med øyne halvåpne. Er ganske vanlig etter hva jeg har fått høre. Og det at babyer hiskter i søvne er også helt vanlig.

Ofte uroer vi oss veldlig mye som mødre. Ungen min hadde også krampelignende anfall ved at hun stivnet hele kroppen i noen sekunder i våken tilstand. Legen sa at det ikke var uvanlig at enkelte barn kunne ha slike anfall fordi nervesystemet ikke er helt modent hos så små barn, og da var ungen min 3 måneder!!! Tror ikke du trenger å uroe deg, men jeg vet det er lettere sagt enn gjort :=)

Skrevet

Hei! Babyen min er akkurat likedan, han er 5 uker nå.. Øynene halvåpne, vrenger dem, hikster, smiler, og lager masse grimaser, akkurat i det han sovner... Ser litt ekkelt ut, men det går vel over regner jeg med!

Skrevet

Det er akkurat som du beskriver det,lykkelig mamma...tusen takk for svar!! Var på helsestasjonen idag,og dette var helt vanlig;) Er lett å bekymre seg for alt!

Skrevet

Ja, jeg vet.. syntes det var veldig ekkelt for og begynne med, inntil jeg hørte at det var normalt. Men har blitt mere vant til det nå... Noen ganger ligger han og hiver etter pusten også når han skal til og sovne, spesielt når han har lagt seg for natta. Akkurat som at han ikke får puste, men plutselig får han tilbake pusten... Synes det er så ekkelt og høre på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...