Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Noen som vet hvor lang tid det normalt pleier å ta fra legen har sendt henvisning til man får brev fra Haukeland med UL-datoen??? greit om flere svarer slik at jeg lettere ser hva som er normal svartid... I sist sv.skap så fikk jeg brev fra Haukeland uken etter legetimen min! på forhånd tusen takk!
snartmammapåny Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 tror jeg fikk innkallelsen en eller to uker etter første lege timen. Iallefall ikke mer enn 2 uker etter;)
Stirra ner 32+5 Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Jeg fikk også innkalling ca 2 uker etter :0)
*missy* Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 jeg fikk også svar innen to uker fra første legetime?nå bor jeg i nordland og vet ikke om det er forskjellig fra sykehus til sykehus! Tror det skal gå rimelig fort:)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Jeg var til legen i uke 7 og fikk innkallelse til Haukeland i posten i uke13.. Men legen min kan jo ha vært treig med å sende søknad da.. Hun skrev ingenting der og da på kontrollen min i alle fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå