Gå til innhold

Røntgen av egglederne (for siste gang)

Anbefalte innlegg

Oj, OJ, OJ !!! En uke uten søvn. Egenkomponert coctail med "piller" og en fantastisk røntgen med kontrast opplevelse!! Jenter; dette er ingenting å grue seg for !!!!!Jeg lover, INGENTING !! Jeg har hatt dette "hengende over" meg i et halvt år, jeg har utsatt og utsatt det, og så gikk det nesten pinlig greit. Les innlegget til Frøya76 (som beskriver det slik det var på en fin måte). Tro ikke på alle skrekk historiene ! Jeg tviler ikke på at mange har hatt en vondt opplevelse med dette, men da har man faktisk muligheten til å avbryte hele undersøkelsen for de sprøyter tross alt inn kontrasten manuelt altså (det er ikke noe maskinelt gjennomspyling her).

Fortsetter under...

Våger meg inn og svarer deg jeg, selv om jeg ikke er en sliter lenger. Vi ventet lenge før jeg ble gravid, faktisk over 3 år, og vi var derfor gjennom infertilitetsutredning, deriblant røntgen av egglederene. Jeg ble uvel under undersøkelsen og fikk mageknip, men personalet på røntgenavdelingen passet godt på meg og spurte hele tiden hvordan det gikk med meg. Resten av dagen var jeg øm i magen og hadde småblødninger en uke, ikke avskrekkende i det hele tatt. Jeg måtte få kontrast og ta bilder to ganger, for de var usikre på om egglederne var åpne eller ikke. Jeg tror noe skjedde under undersøkelsen for 3 uker senere begynte jeg å føle meg så slapp... Dette gikk ikke over, og etter enda noen uker tok jeg en test! GRAVID! Har aldri blitt så overrasket i hele mitt liv! (Jeg hadde veldig lange sykluser, så jeg reagerte ikke på at jeg ikke fikk mens.) Uansett, vi fikk ei flott jente. Etter svangerskapet rettet hormonforstyrrelsen min seg også, så vi slapp å vente på nummer to og tre.

Jeg vet altfor godt hvordan det er å se at alle andre blir gravide, føder, blir gravide på nytt, føder osv. uten at noe skjer med en selv. Stå på, det blir deres tur også!

Hilsen ei som aldri trodde hun skulle bli trebarnsmor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...