Gå til innhold

fort mett....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey...jeg kan nesten ikke spise normal middag lenger jeg da...babyen presser såååå sinnsykt opp nå...så jeg blir så fort mett at det gjør vondt...greit nok med små måltider ofte altså...prøver holde meg sunn..men jeg savner så veldig å kunne spise som vanlig når jeg har noe som jeg elsker såååå masse...flere som har det sånn eller?? er forresten 31+1 idag da..magen er vel nesten på sitt høyeste nå tror jeg....guuuud som det presser oppover...føles som middagen ligger i halsen og venter på å få plass i magen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen der ja. Er 35+5 uker i dag. Matlysta er det derimot intet i veien med, så det ender med at jeg spiser oftere enn før. Men det er så kjedelig når man sitter der med den nyyydelige middagen man har brukt lang tid på å lage, også blir man mett med med en gang!

Skrevet

Kjenner meg igjen med dere! Har selv ikke hatt så veldig lyst på mat under svangerskapet så her har det nok ikke blitt mer mat enn nødvendig. Men er det noe godt jeg spiser så synes jeg det er dumt at jeg må legge igjen så mye...

Skrevet

jeg gruer meg så fælt til julaften...for da vet jeg at vi skal ha pinnekjøtt...det er nemlig det aller beste jeg vet...og jeg vet at jeg har sinnsykt mye mindre plass til maten da enn nå...herregud snakk om nedtur da du...det er vel snakk om at da har jeg to tre uker igjen til termin og da er jeg garantert myyyye større også..jaja....det er ikke greit når alt presser oppover...godt å høre at flere føler det sånn..hehe..

Skrevet

Har det akkurat likedan :) Er forøvrig 31+3. Det presser innmari oppover ja. Er mye kvalm for tida...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...