Gå til innhold

handle barneutstyr allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 17 uker på vei, med termin i april. Sambo og jeg har blitt enig om å vente med å handle inn ting til babyen etter jul, i tilfelle vi får babyting til jul. Men nå har jeg fått tilbud om å kjøpe ei vogn av en kjenning som skal selge sin. (Emmaljunga duo edge, 2006, til 5000 kr). Ville dere kjøpt den, eller ventet til etter jul, i håp om å finne en annen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ingen som kommer til å overraske med en barnevogn til jul, så hvis du føler at det er et godt tilbud, ville jeg slått til. Du kan jo si til f-eks foreldrene dine at du ønsker deg den til jul...

Vi har sagt vi skal vente med å kjøpe babyting til etter ul, som var i dag, så kan hende jeg går ut og kjøper litt småting en dag. Vi har alle de store tingene etter førstemann, så blir ikke så mye vi trenger.

Skrevet

Ja, hadde vært fint å fått ei vogn hos foreldrene (blivende besteforeldrene), men man vet jo ikke...Men er jo uansett mye anna man kan ønske seg (og som er mye billigere enn ei vogn), så kanskje jeg bare skulle kjøpt den da.

Gikk det bra på UL? Jeg skal om 2 uker...

Skrevet

UL gikk bra, men jordmor klarte ikke å se kjønnet. Det viktigste er jo at alt er i orden, så da får vi vente i spenning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...