Skilpadden Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 I dag var endelig den store dagen her. Var litt smånervøs mens vi satt og ventet på å få komme inn. Jordmor startet med å ta alle målene hun måtte ta, og da hun skulle se etter magesekken, klarte hun ikke å finne den. Hun brukte kjempelang tid på å lete, og å se etter om babyen svelget vann, for å se om det gikk ned i magen. Hun begynte å snakke om innsnevringer på spiserøret, og at vi kanskje måtte komme tilbake i morgen for å få my kontroll med spesialist. Både jeg og samboeren min ble ganske stresset, men etter 45 minutter kom endelig magesekken til syne. Det var en god følelse. Babyen vår var litt sjenert, så vi vet ikke kjønnet, men jeg er så glad for at alt er bra, at jeg ikke bryr meg! Fikk ny termin 8. april, så det stemmer helt med min el-termin! Ha en strålende dag!
Stirra ner 32+5 Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Så godt at alt så bra ut!!! Det var sikkert nervepirrende...uff.
tuppen og lillemor Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 ååå det må ha vært ekkelt... kjempe at alt gikk så bra likevel... du har term 4 dager etter den nye term min...
*Mi tesorito* Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Bra det så fint ut! Du har termin dagen før meg du da:)
*Mi tesorito* Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 unnskyld, blingsa litt.. hehe.. ble visst en mnd forskjell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå