Gå til innhold

Se hit dere som bruker mme!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere introduserte mme til barnet? Skjedde det gradvis eller begynte dere på med en gang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg begynte å gi mme på kvelden da jeg hadde lite melk, og etterhvert ble det bare mer og mer mme pga mindre og mindre mm. Har du ikke mm må du jo bare gi mme, så tror ikke det må skje gradvis. Bare husk at de kan bli litt harde i magen av mme så lurt å ha litt malt i.

Skrevet

Jeg begynte rett på. Gikk på antibiotika og merka at han ble gaaaaaal i magen av den. Ikke så rart kanskje, for det ble jo jeg også.

Det gikk finfint det altså.

Skrevet

Fler??

Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at dattera mi reagerer veldig på mme. Har prøvd mange forskjellige typer og hun kaster rett og slett opp av de!! Kombinerer mm og mme fordi at melken begynner å bli litt lite for hu.

Vet ikke helt hvordan jeg skal takle d, må nok stikke innom på hs imorgen å snakke med de!

Skrevet

dytter

Skrevet

prøv den de har på apoteket, NAN HA1 det kan henne hun har melkealergi.

om hun har det så kan du få mme på blå resept og da koster den deg ikke fem flate øre.

Ta en telefon til HS i morgen og hør hva hun sier.

Skrevet

Virker som hs er det eneste fornuftige å gjøre.

Bruker mme og gikk rett på uten problemer. Men god ide med Nan Ha1

Skrevet

Sånn reagerte frøkna mi også. Gikk over til nan HA1, og da ble problemet borte. Kanskje verdt et forsøk?

Skrevet

Teodor hadde gulsot da han ble født så han orket ikke ta puppen, så jeg pumpet meg til å begynne med, men så mistet jeg melken etter 3-4 uker. Han har fått mme helt fra fødselen av, som tillegg til morsmelk, men fra han var 3-4 uker gammel har han kun fått mme. Vi er kjempefornøyde :)

Skrevet

Måtte bare fortelle at det virker som om hun tar Nan ha1 uten å kaste opp!!!!! Det er nå gått 4 timer siden hun fikk første flaska å bare velstand!!! Gjett om jeg er lettet!! Takk for rådene jenter, en blir lett litt panisk når det gjelder de små.....:o)

Skrevet

min tålte ikke nan så måtte gå over til collet, den funker kjempe fint å det er sjeldent hun har vondt i magen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...