Tonemor79 Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Har selv ruget i en uke nå og er så utrolig spent, dagene går såå sakte. Dette er mitt første søskenforsøk, har en aktiv krabat på 16 mndr, så jeg har heldigvis mye annet å tenke på Vil bare ønske dere alle masse lykke til, måtte vi alle sammen lykkes med våre største ønsker! Klem
Blåklokka Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Hei Tonemor! Da har vi ruget så og si like lenge. Jeg satt inn to egg på Riksen (icsi) forrige onsdag. I dag har jeg ikke merket noe spesielt av symptomer. Bare en forferdelig hodepine, men det kan jo være en helt normal hodepine De andre dagene har jeg hatt noe murring og stikking i magen. Hvor hører du til? Merker du noe spesielt?
Tonemor79 Skrevet 8. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2006 Jeg hører til på St. Olav og fikk satt inn ett egg forrige tirsdag (fryseforsøk). Merker ikke noe spesielt, og er derfor ganske pessimistisk (sist trodde jeg ikke noe på at jeg var gravid før jeg lå på fødestua:), men man trenger jo ikke merke noe så tidlig da. Har du prøvd flere ganger eller?
Blåklokka Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Ja, vi hadde et IVF forsøk i mars (kjemisk gravid). Nå ble det altså icsi pga dårlig sædkvalitet, men allikevel er jeg mer positiv denne gangen. Har vært og kjøpt clearblue i dag. Tester nok i løpet av helgen for å være litt forberedt- siden jeg er på jobb når jeg får blodprøveresultatet på mandag. Vi har desverre ikke hatt bra nok egg til frys noen av gangene. Selv om de har tatt ut 31 egg + 16 egg og 10 og 5 har blitt befruktet...
Tonemor79 Skrevet 8. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2006 På St. Olav har de sluttet med blodprøve, så her er det bare clearblue som gjelder, lurer på om jeg klarer å vente helt til tirsdag:) tar du blodprøve den 12. dagen etter innsetting da? Vi har også hatt icsi pga dårlig kvalitet, det gikk kjempebra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå