Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter kan man stole på kjønn ved 3D-ultralyd. Tok 3D i uke 30 og han sa at det er en guttebaby, men har lest flere steder her på bim hvor folk har fått sjokk når babyen endelig var ute med motsatt kjønn.

Er i uke 36 nå, og skal kjøpe meg vogn jeg har sett på og fargen er skikkelig fin altså skyblue, men vet jo ikke om jeg tør helt da.

Noen med erfaring med kjønn fra 3D ul.

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Du burde kunne stole på det ja. Når du var i uke 30, så var kjønnet ganske ferdigvokst også. Det er værre i uke 16. Har bare hørt om folk som trodde de skulle få jente, men så fikk de gutt. Guttene har jo utstyret utenpå, og er som regel ikke til å ta feil av! De har jo både pung og utovertiss!

Syns du skal kjøpe vognen jeg!

Vi skal ha gutt, dette så de på 3D, og jeg stoler 100% på dette, og vi skal ha knall rød vogn!!

Man tmå jo ikke ha rosa vogn om det er jente eller lyseblåvogn om det er gutt!

Skrevet

Hei

Du kan nok stole på det. Je var på vanlig ul i uke 18 og fikk vite gutt. Så var je på 3D i uke 23 og de oxo sa gutt. Var så på en ekstra ul pga store sf-mål i uke 32 og da sa de oxo gutt. Han på 3D sa at han umilig kunne ta feil for han så både pungen og "snoppen" sa han :)

Lykke til :)

Skrevet

Vet også om de som fikk beskjed om at det var en gutt så kom det en jente..Alt er mulig ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...