Gå til innhold

det er da ingenting å bli bekymret over?eller?

Anbefalte innlegg

har bare vært SÅ trett i 2 dager nå... vill bare sove.

vill til og med sove når jeg står opp.

har vært litt svimmel også. ikke så mye. men litt.

jeg har nektet å kjøre bil,for jeg føler ikke at jeg klarer det.

har ikke noe særlig vann i kroppen eller noe.

kjenner også at babyen rører seg.

så jeg burde jo ikke bli bekymret?

hadde tenkt å ringe legen i morra. men tror ikke at hun kan hjelpe meg noe særlig.

Fortsetter under...

Det er sikkert ikke noe å bli bekymret for! MEN, hvis du føler deg urolig, syns jeg du skal ringe!! :-)

Kan du ikke heller ringe føden? (eller hva det heter i danmark) i steden for legen?? De har sikkert mer peiling?

Klem

Har også vært sånn idag - ville bare sove... har sovet 3 timer på dagtid.... hadde mobilen på lydløs, så mamma ble bekymret da hun ikke fikk tak i meg på 3 forsøk.... hehe... Tror det er ganske vanlig at kroppen tenker: NÅ trenger jeg hvile.....??

Be lægen sjekk jernlagran dine... mine va heilt tom og æ gikk rundt og va slapp og svimmel... skikkeli ubehageli... fikk jo ikke gjort nån teng... men nu håpa æ at formen skal bi bedre nu når æ tar masse jern...

Go bedring ;D

Klem

Annonse

Æ hadd å fine jernlager i bynnelsen av svangerskapet... har itellegg høg blodprosent og fint blodtrøkk... så få dem tel å mål jernlagran... førr har hørt om dem som har slete længe etter at babyen kom tel, med at di va slapp og urven pga. lite jern... og med en to åring i huset e det nok greit å vær rask og kvekk :D

Go bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...