Gå til innhold

smerter i mellomgulvet?

Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell

Anbefalte innlegg

Skrevet

er d vanlig å ha krampelignende smerter i mellomgulvet? er i uke 30+3...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm - jeg er ingen lege, men sist jeg var hos legen ba de meg være obs på vondt i magen/mellomgulvet siden det kan være et symptom på svangerskapsforgiftning. Har hatt litt økt blodtrykk nå helt på slutten, de ba meg også være obs hvis jeg ble svimmel, fikk vondt i hodet eller hovnet opp mer i kroppen. Da måtte jeg ta kontakt med sykehuset med en gang - Ikke meningen å skake deg opp altså. Huff, får nesten dårlig samvittigghet...

Skrevet

Eller det kan være luftsmerter bare : )

Skrevet

hei...jeg har også smerter i mellomgulvet...men det er sånne stikkende smerter...fikk beskjed om at det kunne være muskelene der du får vondt i...jeg føler det sånn at det skulle tro huden sprekker på undersiden eller at det er noe galt der inne...huffameg...syntes også dette er ekkelt..jeg er 31+1 jeg da...så det er ikke mye som skiller der da...jeg tror så lenge du ikke har vondt i hodet..er hoven i kroppen og ikke minst svimmel i tilegg at du ikke skal bekymre deg så mye...jeg skal på kontroll om en uke så jeg tar det opp med legen min da tenker jeg hvis det ikke gir seg med det første...jeg skjønner at du blir bekymret altså....jeg har lett for å bli det jeg også.. Lykke til da =0)

Skrevet

Ikke for å skremme, men smerter i mellomgulvet/under ribbena kan være symptom på alvorlig svangerskapsforgiftning eller HELLP. Ring fødeavdelingen og hør hva du skal gjøre. Forhåpentligvis er det ikke det du har, men det er bedre å sjekkes en gang for mye enn en gang for lite.

Jeg har hatt høyt blodtrykk i svangerskapet, og har fått oppfølging på svangerskapspoliknlinikken. De sa jeg måtte ta kontakt uten å nøle hvis jeg fikk slike smerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...