Gjest Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 jeg lurer på om di var veldig like. Min mor hadde lette fødsler med alle 3, er det stor sjangs for at også jeg vil få det??
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Alle kvinnene på morssiden i min familie har hett raske å greie fødsler utenom meg. hehe. jeg hadde et h..... med første. håper jeg er mer heldig nå. var blanding av feilbehandling og div som gjorde det. raskt kommer det til å gå uansett sier sykehuset
fikk prins 11.01.07 Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 hei...jeg hadde en ganske grei og enkel fødsel...mamma har født fire ganger og har hatt enkle fødsler hun også...de sier jo at man ligner på moren sin så det nok noe i det tenker jeg...så jeg håper på en like enkel fødsel denne gangen..men man vet somsagt aldri, det er jo mange ting som skal stemme da såklart....
Møøø Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 mamma hadde 4 enkle fødsler, vi 4 døtrene har hatt tilsammen 6 fødsler og av dem har 5 vært like enkle og greie som mamma sine. Vi har alle født før termin og ;o)
♥sjiga♥ Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 nei morra mi er vel værst! haha nei da min første var faktisk helt lik mamma sin første, jeg vet jo ikke om denne blir lik hennes andre det får vi se. i såfall kan jeg forvente meg styrtfødsel. mamma har likevel hatt 4 veldig lette fødsler. vi får se.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Moren min fødte søsteren min på 6 timer og meg på 4 timer. Søsteren min brukte 24 timer før de endte opp med hastesnitt, jeg brukte 27 timer etter å ha blitt igangsatt pga svangerskapsforgiftning. Håper jeg får en myyye lettere fødsel denne gangen... *krysser fingrene* I tillegg hadde moren min overhode ingen plager i svangerskapene sine, mens både jeg og søsteren min har vært veldig dårlige med svangerskapskvalme (som aldri gir seg) og bekkenløsning.
Bjørnen Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Mamma hadde 4 greie og raske fødsler, mens jeg.. Tja, fire dager. Hurra. Håper det går litt greiere denne gangen.
tullla Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Både svangerskap og fødsler har vært veldig like min mors!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå